معرفی سایت کانون گفتگوی قرآنی

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست

<t>این تاپیک تا چه اندازه در معرفی یک سایت قرآنی برای شما مفید واقع شده است؟</t>

1. عالی
1
50%
2. خوب
0
بدون راي
3. متوسط
0
بدون راي
4. ضعیف
1
50%
 
مجموع رای گیری: 2

New Member
New Member
پست: 9
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹, ۷:۲۸ ق.ظ
محل اقامت: askquran.ir
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 6 بار
تماس:

معرفی سایت کانون گفتگوی قرآنی

پست توسط askquran »

 کانون گفتوی قرآنی

([External Link Removed for Guests] )
 
  سایت که زیر نظر مرکز ملی پاسخگویی فعالیت میکند، از سال 1385 فعالیت خود را در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات قرآنی آغاز نموده است.

هدف اصلی این سایت ایجاد فضایی مناسب و صمیمی در فضای سایبر برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات قرآنی و دینی جوانان در تمامی زمینه ها می باشد. وجود فضاهای دوستانه و جوان پسند ، با ظرفیت های علمی معتبر و سالم جهت پاسخگویی به سؤالاتی که در اذهان جستجوگر و پویای جوانان موج می زند ، نیازی غیر قابل انکار در محیط اینترنت می باشد؛ در حالی که جای چنین فعالیت هایی در این فضا بسیار خالی است. کانون گفتمان قرآن سعی در انجام بخشی از این رسالت مهم را دارد و توانسته است با جذب کاربران اینترنت با هر دیدگاه و گرایشی که هستند ، حتی جذب مخالفین قرآن به سمت فعالیت های قرآنی تا حدودی در این امر موفق شود.

کانون گفتگوی قرآنی در کنار فعالیت های قرآنی و ترویج آموزه های دینی سعی بر پاسخگویی به موضوعات دیگر نیز نموده است به گونه ای که بخش های فرهنگی و اخلاقی و احکام و عقاید و سیاسی و حتی مشاوره نیز در این سایت مشاهده می شود. در قسمت مشاوره این سایت در زمینه های مختلف تحصیلی ، اشتغال ، ازدواج و ... سعی بر راهنمایی مخاطبین و کاربران شده است. متنوع بودن موضوعات مطرح شده در این سایت و گفتگوی دو طرفه ی کاربران و پاسخگویان و مدیران این سایت باعث جذب بسیاری از جوانان به این فضا شده است.

یکی دیگر از مزیت های این سایت کتابخانه ی ارزشمندی است که به همّت کاربران و مدیران سایت ایجاد شده است و در اختیار عموم قرار گرفته. همچنین گالری تصاویر سایت نیز یکی دیگر از ویژگی های این سایت نسبت به دیگر سایت ها می باشد.

بررسی نوع سؤالات، شیوه و محتوای پاسخ ها و استقبال کاربران و در پی آن افزاریش آمار شرکت در بحث ها همگی بیانگر روند رو به رشد این سایت چه از لحاظ محتوا و چه از لحاظ فنی می باشد. 
[External Link Removed for Guests]
ارسال پست

بازگشت به “معرفی پايگاه ها”