پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشكده علوم حديث

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 1668
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶, ۴:۰۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3099 بار
سپاس‌های دریافتی: 5474 بار

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشكده علوم حديث

پست توسط Labbaik »

  نام یار  


راوي: دانشكده علوم حديث(قم) در مقطع كارشناسی ارشد با چهار گرايش كلام و عقائد، نهج‌البلاغه، تفسير اثری و اخلاق از میان طلاب(زن و مرد) دانشجو می‌پذيرد.


 «هادی حجت» معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشكده علوم حدیث در مصاحبه با راوي، با بیان این مطلب افزود: اين دانشكده برای ششمین سال متوالی با همكاری سازمان سنجش از ميان طلاب(زن و مرد) واجد شرايط، برای تحصيل در مقطع كارشناسی ارشد رشتۀ علوم حديث، از طريق آزمون اختصاصی، دانشجو می‌پذيرد.  
 

«حجت» به زمان برگزاری آزمون این دوره اشاره كرد افزود: مهلت ثبت‌نام در اين آزمون از 20 فروردين‌ماه 1389 لغايت 5 ارديبهشت‌ماه 1389 اعلام شده است. آزمون ورودی جمعه 7 خرداد ماه 1389 در شهرهای قم و اصفهان برگزار خواهد شد.  

 

وی افزود: از ویژگی های این دوره پذیرش خواهران طلبه برای اولین بار در سه گرایش كلام و عقاید، نهج البلاغه و تفسیر اثری است.
گفتنی است، دارا بودن مدرك سطح دو حوزه و یا كارشناسی معتبر همراه با سطح یك حوزه از شرایط علاقه مندان به شركت در این دوره است. داوطلبان پس از كسب امتیاز لازم در آزمون كتبی و مصاحبه از مهرماه 89 در این دانشكده به تحصیل خواهند پرداخت.

يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مواد و منابع و شيوۀ برگزاری آزمون، نحوۀ ارسال مدارك، مهلت ثبت‌نام و اعلام نتايج و مدارك لازم به پايگاه اينترنتی دانشكده به نشانی [External Link Removed for Guests] مراجعه كنند.

 
زندگی بافتن یک قالی است

نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده است

تو در این بین فقط میبافی

نقشه را خوب ببین !!!

نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند


 تصویر 
ارسال پست

بازگشت به “اخبار مذهبي”