نظراتی پیرامون لعن علنی

مدیر انجمن: شورای نظارت

قفل شده
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

نظراتی پیرامون لعن علنی

پست توسط Mohsen1001 »

باسمه تعالی


لعن و سب علنی مراتب مختلف داره یعنی علنی به خیلی مسائل اطلاق میشه.

همونطور که میدانیم افراط و تفریط در هر مساله ای موجب تباهی میشه

در مورد لعن هم باید بدقت رفتار کرد نه به گونه ای عمل کنیم که بچه مان هم ندونه لعن چیه و اصلا چرا باید لعن کرد

و نه اینکه بیاییم مثلا در مسجد النبی به خلفا لعن کنیم !

برای نمونه بنده برای تصمیم گیری درمورد مساله لعن در سایت کمی دچار سردرگمی شدم البته مباحث لعن که بطور مفصل

در سایت وجود داشت اعم از اثبات لعن ، جایگاه مهم لعن و مطاعن خلفاء و...

اما درمورد تاپیکهای ثبت لعن که افراد می آمدند و در تاپیک فقط لعن می کردند کمی مردد بودم که آیا درست است یا خیر آن هم در فضایی مثل نت

کما اینکه یک سری سنی هم اعتراض کردند و برخی هم بی احترامی کردند.

تا اینکه با یکی از مراجع صحبت کردم و ایشان هم فرمودند که در همچین محیطی صلاح نیست.

لذا در اینگونه محیط ها مثل ماهواره ، اینترنت و... درست نیست.

اما مثلا در حرم حضرت معصومه علیهاسلام یا جاهایی که مختص شیعیان است مشکلی نیست چون لعن باید فرهنگ ما باشد

لعن در واقع یعنی دعاء برای اینکه خدا رحمت و لطفش را از شخصی بردارد که قطعا از اصول است.


و اما در مورد عایشه فقط بنده یک نکته را مطرح میکنم :

همیشه به کسانی که خیلی تاکید بر این دارند که عایشه فحشا مرتکب شده میگویم که چرا اینقدر اصرار روی این مساله دارید ؟؟

آیا اگر عایشه این امکان را داشت که صدهاهزار فاحشه مرتکب شود ،

این گناهش بیشتر است یا اینکه یک لحظه در مقابل امیرالمومنین علیه السلام به مخالفت برخیزد و حتی دست به جنگ با امام زمانش زند ؟

و دیگر اینکه خود اهل بیت علیهم السلام روی این قضیه عایشه (فحشاء) پافشاری و تاکید و نظر بر گفتن آن نداشتند.

لذا برای آن ملعونه آنقدر رذائل موجود است که بزرگترین آن همان مخالفت با امام زمانش است که ما میتوانیم از کتب خودشان استفاده کنیم.


به هر حال امیدوارم به زودی آقا و پدر مهربانمان امام زمانمان عجل الله تعالی فرجه ظهور کنند و اسلام حقیقی را به ما عرضه کنند.

یا زهرا :razz:
Member
Member
پست: 92
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹, ۱۲:۲۹ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 31 بار
سپاس‌های دریافتی: 25 بار

Re: سب و لعن علنی - شبهات و ردود

پست توسط ياس من »

با عرض پوزش در پست قبلی من اشتباهات دیکته وجود داشت


با اصلاح آن :

[quote="Mohsen1001"]باسمه تعالی

دوستان لطفاً سعی کنید بحث هایی که صورت میگیره منطقی و مستدل باشه و پله پله جلو برید تا مثلا یک حرف ده بار گفته نشه

تا بحث ثمره خوبی داشته باشه.

و اما در مورد این تاپیک بنظر بنده باید تفصیل قائل شد

لعن و سب علنی مراتب مختلف داره یعنی علنی به خیلی مسائل اطلاق میشه.

همونطور که میدانیم افراط و تفریط در هر مساله ای موجب تباهی میشه

در مورد لعن هم باید بدقت رفتار کرد نه به گونه ای عمل کنیم که بچه مان هم ندونه لعن چیه و اصلا چرا باید لعن کرد

و نه اینکه بیاییم مثلا در مسجد النبی به خلفا لعن کنیم !

برای نمونه بنده برای تصمیم گیری درمورد مساله لعن در سایت کمی دچار سردرگمی شدم البته مباحث لعن که بطور مفصل

در سایت وجود داشت اعم از اثبات لعن ، جایگاه مهم لعن و مطاعن خلفاء و...

اما درمورد تاپیکهای ثبت لعن که افراد می آمدند و در تاپیک فقط لعن می کردند کمی مردد بودم که آیا درست است یا خیر آن هم در فضایی مثل نت

کما اینکه یک سری سنی هم اعتراض کردند و برخی هم بی احترامی کردند.

تا اینکه با یکی از مراجع صحبت کردم و ایشان هم فرمودند که در همچین محیطی صلاح نیست.

لذا در اینگونه محیط ها مثل ماهواره ، اینترنت و... درست نیست.

اما مثلا در حرم حضرت معصومه علیهاسلام یا جاهایی که مختص شیعیان است مشکلی نیست چون لعن باید فرهنگ ما باشد

لعن در واقع یعنی دعاء برای اینکه خدا رحمت و لطفش را از شخصی بردارد که قطعا از اصول است.
تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر

بسمه تعالی

شما واقعاً شایسته Administrator این سایت را دارید


کلام تان تصویر وسخن تان تصویر با الماس ویاقوت هم نمی توان برای آنها ارزش قایل شد ...........خیلی بالاتر از آن است

من نیز چنین نظری داشته ام ودارم وخواهم داشت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و اما در مورد عایشه فقط بنده یک نکته را مطرح میکنم :

همیشه به کسانی که خیلی تاکید بر این دارند که عایشه فحشا مرتکب شده میگویم که چرا اینقدر اصرار روی این مساله دارید ؟؟

آیا اگر عایشه این امکان را داشت که صدهاهزار فاحشه مرتکب شود ،

این گناهش بیشتر است یا اینکه یک لحظه در مقابل امیرالمومنین علیه السلام به مخالفت برخیزد و حتی دست به جنگ با امام زمانش زند ؟


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بنده در تاپیک دیگر عرض کردم که عایشه یک محارب ومفسد فی الارض است چون در مقابل امام زمانش مولا علی مرتضی وأسد الله تصویر؛ قیام کرد

ریختن خونش مباح است

اما نباید در این شرایط زمانی ومکانی ودر این محیط که با منظره ودید جهانی است و دائماً در معرض بمباران دروغ ومسموم تبلیغاتی علیه شیعه است ؛ وجه وسیمای پاک شیعه


آل بیت علیهم السلام را مشوش ومشوب وکریه نشان دهیم


چرا بهانه دست دشمن می دهیم .............


وقتش رسید ؛ چادر خاکی مادرمان زهرای اطهر (سلام الله علیها ) ............بیرق وپرچم قیام مان علیه توطئه گران سقیفه ؛ قرار میدهیم


الیس الصبح بقریب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 [SIZE=150]و دیگر اینکه خود اهل بیت علیهم السلام روی این قضیه عایشه (فحشاء) پافشاری و تاکید و نظر بر گفتن آن  
  
 [SIZE=150] نداشتند.  تصویرتصویر 
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با این سخنان گهربارت باید عرض کنم


Mohsen1001 خدا تمام مرده های شما را بیامرزد وغرق رحمت بی منتهای خود قرار دهد تصویرتصویرتصویر

Mohsen1001 شیری که از مادرتان خوردید حلال تان باشد تصویرتصویرتصویرتصویر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[COLOR=#000000]لذا برای آن ملعونه آنقدر رذائل موجود است که بزرگترین آن همان مخالفت با امام زمانش است که ما میتوانیم از کتب خودشان استفاده کنیم.  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عایشه محارب علیه امام زمانش بود .............بر منکرش لعنت

وتبری از دشمنان دین همچون نماز میدانم چون جزو فروع دین است

بنده نظرم در شرایط فعلی ؛ این شعرمان باشد

لعنت بر اب............و عم ................ و عث............. و عا ...............مخفی وبین خودی ها باشد

****

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به هر حال امیدوارم به زودی آقا و پدر مهربانمان امام زمانمان عجل الله تعالی فرجه ظهور کنند و اسلام حقیقی را به ما عرضه کنند.

یا زهرا :
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اینجانب یاس من ؛ اعتراف می کنم در مقابل سخنان متین ومستدل ومنطقی آدمین Mohsen1001 ؛ متواضعانه سر


فرود آورده و تسلیم هستم



واگر ایشان با بنده طرف مناظره بودند..............


من عقب نشینی کرده وشکست خوردم

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
Junior Member
Junior Member
پست: 41
تاریخ عضویت: جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰, ۱۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 11 بار
سپاس‌های دریافتی: 135 بار

Re: سب و لعن علنی - شبهات و ردود

پست توسط عبدالحسین2 »

بسمه تعالی شانه

سلام علیکم

جناب محسن عزیز ،

درباره لعن ان شاءالله مطالبی را بیان خواهیم کرد . اتفاقا ذکر چنین مسائلی در ماهواره و اینترنت کاملا به صلاح و لازم است و موجب ترویج هر چه بیشتر تشیع نیز می شود . اینکه دلیل بر این مطلب چیست ، بماند برای بعد و بحثی مستقل در این باره .

اما در خصوص عایشه ، به طور خلاصه در پاسخ به فرمایش شما نکاتی را عرض می کنم :

1 - دلیل اصرار بر بیان جنایات عایشه مشخص است ؛ چه این ارتکاب جرائم و محرمات در خصوص فحشا باشد ، چه جنگ با امیرالمومنین علیه السلام .

2 - شکی نیست که گناه جنگ با امام زمان علیه السلام از گناه زنا بیشتر است ؛ اما اینکه گناه کدام عمل بیشتر بوده محل بحث ما نیست . جان سخن ، تخریب عایشه و این بت بزرگ است . کسانی که در این بحث ها ورودی دارند ، می دانند که تفاوت بین طرح مساله فحشای عایشه و جنگ با امیرالمومنین علیه السلام چیست . در مورد جنگ ، شبهات فراوانی از جانب بکری ها ایراد می شود ( گرچه تماما واهی است ) و عدم قبول در چنین موردی به مراتب بیش از مورد فحشا است . به راستی اگر به یک عمری بگویید مادرت عایشه با امیرالمومنین جنگید چه می گوید ؟ پاسخ سخیف و ضعیف همیشگی این جماعت در خصوص تمامی مطاعن ، بحث اجتهاد و اشتباه و توبه و...است . اما این پاسخ در خصوص جنگ با امیرالمومنین علیه السلام کجا ، و در جواب این سوال که " مادرت عایشه در مقابل مردان نامحرم لخت می شد تا طریقه غسل را به آنان بیاموزد " کجا !!
لذا در رسواسازی عایشه ، و مبارزه با سیطره او بر جهان اسلام ( و حتی متاسفانه در مواردی جهان تشیع ) ، و تخریب و اسقاط او ، مفیدترین روش انگشت گذاشتن بر انحرافات کثیف اخلاقی اوست که نزد منصفین ، چنین شخصی را از " اوج عزت " به " حضیض ذلت " می کشاند و می رساند ! لذا اگر اصراری جهت اینگونه موارد وجود دارد ، یا بزرگواری کتابی را بیش از " هزار صفحه " در اثبات این مطلب تالیف می کند ، غالبا به این علت است .

3 - چه کسی گفته که اهل بیت علیهم السلام پافشاری در خصوص این قضایا نداشته اند ؟ و حتی بر فرض صحت کلام شما ، فعل معصوم تابع هزار و یک عنوان است و آنچه مهم است حقیقت است ، چه معصومی پافشاری بر آن مطلب داشته باشد و چه نداشته باشد . و اساسا در زمانی که شیعه بودن موجب کشته شدن اشخاص بوده و اهل بیت علیهم السلام را سالیانی دراز بر منابر کفر لعنت می کردند و حتی حضرت صدیقه طاهره صلوات الله علیها را قذف می نمودند ، چطور می توان انتظار داشت که در اینگونه قضایا پافشاری وجود داشته باشد ؟! اما با وجود تمام اینها ، اهل بیت علیهم السلام در این زمینه نظر خود را با تلمیح و تصریح مکررا بیان کرده اند .
بگذریم که اساسا هزاران هزار حدیث نیز به ما نرسیده است .

در خدمت به اهل بیت علیهم السلام موفق باشید .


-----


خانم دکتر !

اگر یکی از آن سه راه را انتخاب می فرمایید بسم الله ...در غیر این صورت اعلام کنید تا به بحث جدید بپردازیم ...
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

Re: سب و لعن علنی - شبهات و ردود

پست توسط Mohsen1001 »

   عزیز

بنده به هیچ وحه با اصل لعن و ترویجش حتی در ماهواره و نت مشکلی ندارم کمااینکه در همین سایت میتونید سرچ کنید

شاید یکی از بیشترین مطالبی باشه که اینقدر بهش پرداخته شده درمورد اثباتش ، ثوابش که بعضا از صلوات بالاتره ، طعن خلفا ،

و...

اما اینکه یک کانال تاسیس بشه فقط یه نفر بشینه توش بگه اللهم العن فلان و فلان قطعاً به صلاح نیست.


این توضیح لازم بود که دوستان برداشت دیگری نداشته باشند.


یا زهرا :razz:
Senior Member
Senior Member
پست: 104
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۸۷, ۲:۵۸ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 217 بار
سپاس‌های دریافتی: 200 بار

Re: سب و لعن علنی - شبهات و ردود

پست توسط محی الدین14 »

 بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب محسن گرامی

خیلی پوزش می طلبم در این جا می نویسم چون جای دیگه ای برای نوشتن پیدا نکردم !!!

جمله ی زیر را شما فرمودید:

ما درمورد تاپیکهای ثبت لعن که افراد می آمدند و در تاپیک فقط لعن می کردند کمی مردد بودم که آیا درست است یا خیر آن هم در فضایی مثل نت

کما اینکه یک سری سنی هم اعتراض کردند و برخی هم بی احترامی کردند.

تا اینکه با یکی از مراجع صحبت کردم و ایشان هم فرمودند که در همچین محیطی صلاح نیست.


و جمله ی زیر را هم :

بنده به هیچ وحه با اصل لعن و ترویجش حتی در ماهواره و نت مشکلی ندارم کمااینکه در همین سایت میتونید سرچ کنید


شما از قول مرجع مورد سوال فرمودید به صلاح نیست.بعد می فرمائید با ترویجش مشکلی ندارید !!!!

میشه بیشتر توضیح بدین تا بهتر بفهمیم. (اگر اسم مرجع رو هم بفرمایئید که نظر آن مرجع بزرگوار هم تا حدودی مشخص میشه)

شما در یک فضای کوچک نت با این مشکل مواجه شده اید و به مرجع مراجعه فرموده اید ؛ آیا با پخش لعن و ترویجش در ماهواره و نت مشکلاتی که در سطح جامعه بوجود خواهد آمد بیشتر از این فضای کوچک مجازی نخواهد بود.

بازهم عذر می خواهم.

التماس دعا

قال مولانا حسن بن علی علیه السلام : استعدّ لسفرك و حصّل زادك قبل حلول أجلك، و اعلم أنّك تطلب الدّنيا و الموت يطلب
ك

مهياى مسافرت (آخرت) شو، و توشه آن را پيش از رسيدن اجل فراهم نما، و بدان كه تو دنيا را طلب نمايى و مرگ تو را مى‏طلبد
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

سب و لعن علنی - شبهات و ردود 1

پست توسط Mohsen1001 »

   ,

سلام خدمت شما

دوست عزیز با دقت در کلام بنده متوجه منظورم میشدید اما با این حال عرض میکنم که :

ما به هیچ وجه از اصل لعن تقیه نمیکنیم یعنی هیچگاه نمیگوییم ما لعن را قبول نداریم حتی در حضور سنی ها

مثلا ما آیه والذین یوذون الله و رسوله لعنهم الله .... (احزاب 57) را نمیتوانیم کنار بگذاریم یا تقیه کنیم و قطعاً اثبات هم میکنیم که

عمر و ابابکر که حضرت زهرا سلام الله علیها را اذیت کردند مستوجب لعن قرار میگیرند به فرموده خود قرآن

*فاش میگویم و از گفته ی خود دلشادم*

چون اگر غیر از این باشد دیگر فرهنگ لعن دشمنان به کلی فراموش شده و از تولی و تبری فقط تولی باقی خواهد ماند البته اگر بماند !

-- تعرف الاشیاء باضدادها

ما همیشه از دشمنان بیزاری می جوییم ، تا لعن نباشد حقانیت ائمه علیهم السلام مشخص نمیشود.

چرا حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند تا آخر عمر در قنوت نماز ابابکر را لعن میکنم ؟

یا چرا حضرت صادق علیه السلام بعد نماز 4 مرد و زن را لعن می کردند

چون این اصلی است که باید پایدار بماند اگر ما قرار باشد به دشمنانمون کاری نداشته باشیم پس حق و باطل چه میشود ؟

در جریان عاشورا و سقیفه دو جبهه حق و باطل وجود داشت که ما وقتی مدعی حق بودن هستیم قطعاً جبهه مقابل را باید مورد تبری قرار دهیم

تا در آینده همگان متوجه جنایات و رذائل آن اشخاص شوند تا اگر کسی گفت یزید ممکن است توبه کرده باشد بتوانیم جوابش را دهیم !!


لذا اصل لعن و اثبات آن و روایات و آیاتی که صریحاً افراد و اقوامی را مورد لعن قرار می دهند باید مطرح شودند و مورد بحث گذاشته شوند تا در مقابل

مخالفان آن و حتی عمری ها استفاده شود و خودشان قضاوت کنند که تمام اینها در کتب خودشان وجود داره و قرآن لذا نمیتوانند منکر این قضیه شوند.

ما در اثبات لعن بحث علمی می کنیم و به خود بکری ها میگوییم شما ما را از جهالت دربیارید در قران این ایات لعن است در کتب خودتان هم روایات اذیت حضرت زهرا علیها سلام امده است

اینها چگونه با هم جمع میشوند ، این راه قطعاً خیلی جواب می دهد و حداقل این است که طرف را به فکر وادار می کند اما اینکه ما همون اول کلام چند لعن آب دار بگیم

و سخن را آغاز کنیم طرف اصلا به حرف شما گوش نمی دهد و همونجا یا کانال را عوض می کند یا به سایت دیگری مراجعه میکند و یا ...


پس اثبات لعن و نیاز به وجود لعن در لسان قرآن و اهل بیت علیهم السلام چیزی است که بی شک تا همیشه باید باشه تا همگان با این فرهنگ قرآنی آشنا باشند

اما موردی که بنده مخالفم که همان مورد سوالم نیز بود لعن صریح مثلا چهار ضرب در اینگونه مکانهای عمومی است

تاپیک ثبت لعن که فقط افراد می ایند و لعن های مختلف در ان می نویسند و فقط و فقط لعن می کنند بدون بحث علمی این از نظر بنده مطلوب نیست.


به هر حال این میتونه نظر شخصی بنده باشه و نیازی نیست همه با آن موافق باشند.

و من الله توفیق
Junior Member
Junior Member
پست: 41
تاریخ عضویت: جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰, ۱۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 11 بار
سپاس‌های دریافتی: 135 بار

Re: نظراتی پیرامون لعن علنی

پست توسط عبدالحسین2 »

بسمه تعالی شانه
سلام علیکم
برادر عزیز جناب محسن ،

مطالب قبلی شما گویا واضح نبوده است لذا حقیر نیز به درستی متوجه موضع نشده بودم که اکنون محبت کرده و توضیح داده اید . تشکر بنده را پذیرا باشید .

البته بنده با نظر شما ابدا موافق نیستم و درخواست دارم اگر فرصت داشتید در این زمینه گفتگویی داشته باشیم .

التماس دعا .



از انتقال موضوع نیز سپاسگزارم .
Senior Member
Senior Member
پست: 104
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۸۷, ۲:۵۸ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 217 بار
سپاس‌های دریافتی: 200 بار

Re: نظراتی پیرامون لعن علنی

پست توسط محی الدین14 »

 بسم الله الرحمن الرحیم 
از شما بخاطر توضیحتان متشکرم و ماهم به تبری همچون تولی اعتقاد راسخ داریم ؛ چنانچه برخی از مشکلاتی که شاید با سلام و درود بر اهل بیت ع حل نگردد با لعن بر دشمنان آن ذوات مقدسه ع مرتفع گردد.

و در جلسات لعن 4 ضرب هم (در اختفا) شرکت می کنیم و از دشمنان آن حضرات برائت می جوییم :grin:

التماس دعا :-)

قال مولانا حسن بن علی علیه السلام : استعدّ لسفرك و حصّل زادك قبل حلول أجلك، و اعلم أنّك تطلب الدّنيا و الموت يطلب
ك

مهياى مسافرت (آخرت) شو، و توشه آن را پيش از رسيدن اجل فراهم نما، و بدان كه تو دنيا را طلب نمايى و مرگ تو را مى‏طلبد
Junior Member
Junior Member
پست: 41
تاریخ عضویت: جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰, ۱۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 11 بار
سپاس‌های دریافتی: 135 بار

Re: نظراتی پیرامون لعن علنی

پست توسط عبدالحسین2 »

محی الدین14 نوشته شده: بسم الله الرحمن الرحیم 


و در جلسات لعن 4 ضرب هم (در اختفا) شرکت می کنیم و از دشمنان آن حضرات برائت می جوییم :grin:

التماس دعا :-)


بسمه تعالی شانه

سلام علیکم

در مجالس لعنتان دیگران را از دعای خیر فراموش نفرمایید .

البته ما حسب رای و دستور معصوم صلوات الله علیه ، برائت را اظهار می کنیم .

موفق باشید .
Member
Member
پست: 92
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹, ۱۲:۲۹ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 31 بار
سپاس‌های دریافتی: 25 بار

Re: سب و لعن علنی - شبهات و ردود

پست توسط ياس من »

عبدالحسین2 نوشته شده:بسمه تعالی شانه

سلام علیکم

جناب محسن عزیز ،

درباره لعن ان شاءالله مطالبی را بیان خواهیم کرد . اتفاقا ذکر چنین مسائلی در ماهواره و اینترنت کاملا به صلاح و لازم است و موجب ترویج هر چه بیشتر تشیع نیز می شود . اینکه دلیل بر این مطلب چیست ، بماند برای بعد و بحثی مستقل در این باره .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکم _ راه ترویج تشیع از طریق سب ولعن وتوهین ودروغ بستن وفحاشی به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان أهل تسنن در ماهواره واینترنت .............از فتاوای گهر بار مجتهد

اقای عبد الحسین.................

قران خلاف فتوای گهربار عبدالحسین می فرماید :

ادْعُ إِلِى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﴿۱۲۵﴾
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما در خصوص عایشه ، به طور خلاصه در پاسخ به فرمایش شما نکاتی را عرض می کنم :

1 - دلیل اصرار بر بیان جنایات عایشه مشخص است ؛ چه این ارتکاب جرائم و محرمات در خصوص فحشا باشد ، چه جنگ با امیرالمومنین علیه السلام .

2 - شکی نیست که گناه جنگ با امام زمان علیه السلام از گناه زنا بیشتر است ؛
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوم _ ما شنیده بودیم که الغیبه اشد من الزنا ولی تا حالا نشنیده بودیم که الحرب مع امام زمان اشد من الزنا

تفسیر به رأی ..............یعنی اینست

عایشه با امیر المومنین جنگید ................خوب بعد العیاذ بالله زنا کرد وفاحشه شد تصویر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما اینکه گناه کدام عمل بیشتر بوده محل بحث ما نیست . جان سخن ، تخریب عایشه و این بت بزرگ است . کسانی که در این بحث ها ورودی دارند ، می دانند که تفاوت بین طرح مساله فحشای عایشه و جنگ با امیرالمومنین علیه السلام چیست . در مورد جنگ ، شبهات فراوانی از جانب بکری ها ایراد می شود ( گرچه تماما واهی است ) و عدم قبول در چنین موردی به مراتب بیش از مورد فحشا است . به راستی اگر به یک عمری بگویید مادرت عایشه با امیرالمومنین جنگید چه می گوید ؟ پاسخ سخیف و ضعیف همیشگی این جماعت در خصوص تمامی مطاعن ، بحث اجتهاد و اشتباه و توبه و...است . اما این پاسخ در خصوص جنگ با امیرالمومنین علیه السلام کجا ، و در جواب این سوال که " مادرت عایشه در مقابل مردان نامحرم لخت می شد تا طریقه غسل را به آنان بیاموزد " کجا !!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سوما - فرضاً عایشه در مقابل مردان نامحرم لخت شود تصویر
خوب
مسئله : هر زنی که در مقابل نامحرمان لخت شود ؛ زناکرده وزانیه گشته وفاحشه می شود وحتماً اگر متأهل بود باید سنگسار شود تصویر

خوب این مسلمانان که عایشه مقابلشان لخت شد ؛ چرا علیه او شهادت به زانیه بودن وی ندادند تا سنگسار یا شلاق بخورد...............


فتوا اهل البدع : زن لخت در مقابل نامحرمان زانیه است , کدام امام معصوم یا مرجع تقلید چنین تصریح فرموده است

اقای عبدالحسین

در فرهنگ تشیع به زن فاحشه زنی میگویند که با مرد نامحرم عمل مخالف عفت انجام داده باشد وبعد چهار نفر عادل شهادت دهند که او چنین کار کرده باشد

آخه مرد حسابی :

مردی که با عایشه زنا کرد کیست؟

وکسانیکه به زنا دادن عایشه شهادت دادند کیستند ؟

قران می فرماید:

و كسانى كه نسبت زنا به زنان شوهردار مى‏دهند سپس چهار گواه نمى‏آورند هشتاد تازيانه به آنان بزنيد و هيچگاه شهادتى از آنها نپذيريد و اينانند كه خود فاسقند
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لذا در رسواسازی عایشه ، و مبارزه با سیطره او بر جهان اسلام ( و حتی متاسفانه در مواردی جهان تشیع ) ، و تخریب و اسقاط او ، مفیدترین روش انگشت گذاشتن بر انحرافات کثیف اخلاقی اوست که نزد منصفین ، چنین شخصی را از " اوج عزت " به " حضیض ذلت " می کشاند و می رساند ! لذا اگر اصراری جهت اینگونه موارد وجود دارد ، یا بزرگواری کتابی را بیش از " هزار صفحه " در اثبات این مطلب تالیف می کند ، غالبا به این علت است .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چهارم
عبد الحسین :

اهل سنت چنین کار غلطی کردند ودر حق بی بی فاطمه (س) ظلم ها کردند

ولی تو در قضاوت عادل نیستی ودر تقوای تو ؛ مشکل وجود دارد ...............

دلیل قران میگوید :

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ

عایشه بد است ................قبول ..................ولی چرا دروغ و تهمت وافترا وقذف به همسر رسول الله میکنی ...............وای به حال تو ......وای
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

3 - چه کسی گفته که اهل البیت علیهم السلام پافشاری در خصوص این قضایا نداشته اند ؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پنجم- کدام امام معصوم , علناً ودر ملاء عام برای  تبری از دشمنان دین ؛ نسبت ناروا وقذف ورمی به همسر رسول الله ............داده است ونیز به شیعیان ؛ چنین  

دستور خلاف شرع صادر کرده است......؟ زمان ومکان آن را بیان کنید؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و حتی بر فرض صحت کلام شما ، فعل معصوم تابع هزار و یک عنوان است و آنچه مهم است حقیقت است ، چه معصومی پافشاری بر آن مطلب داشته باشد و چه نداشته باشد . و اساسا در زمانی که شیعه بودن موجب کشته شدن اشخاص بوده و اهل بیت علیهم السلام را سالیانی دراز بر منابر کفر لعنت می کردند و حتی حضرت صدیقه طاهره صلوات الله علیها را قذف می نمودند ، چطور می توان انتظار داشت که در اینگونه قضایا پافشاری وجود داشته باشد ؟! اما با وجود تمام اینها ، اهل بیت علیهم السلام در این زمینه نظر خود را با تلمیح و تصریح مکررا بیان کرده اند .
بگذریم که اساسا هزاران هزار حدیث نیز به ما نرسیده است .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ششم -
تکرار می کنم:

کدام امام معصوم , علناً ودر ملاء عام برای تبری از دشمنان دین ؛ نسبت ناروا وقذف ورمی به همسر رسول الله ............د اده باشد ونیز به شیعیان ؛ چنین

دستور خلاف شرع صادر کرده باشد......؟ زمان ومکان آن را بیان کنید؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خانم دکتر !

اگر یکی از آن سه راه را انتخاب می فرمایید بسم الله ...در غیر این صورت اعلام کنید تا به بحث جدید بپردازیم ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هفتم - المثل یضرب ولا یُقاس

در مثل مناقشه نیست...............

- خود گویی و خود ...................عجب مرد هنرمندی

این حرف های که گفتی .................خودت هم باورت شده است تصویر...................

حالا هم براساس باورهای خودت .............................

که می خواهی بردیگران تحمیل کنی ...............


از من می خواهی راه را انتخاب کنم .................واقعاً .................


شش بند های نوشته هایم را به دقت بخوان ...................بعد برایم خط مشی تعیین کن .......................


من هرچه از تو می خواهم جواب سوالاتم را بدهی ...............سوالات تکراری خودت رابا تبختر وغرور هی تکرار میکنی وخط ونشان برایم می کشی ...........

شما فکر میکنی کی هستی که امر ونهی میکنی

به سوالاتم جواب بده:

1 - آیا تبری از دشمنان دین همچون نماز است جزء فروع دین می دانی یا خیر؟

2 - ایا روش وچگونگی انجام فروع دین تقلیدی است یا تحقیقی است ؟

3- آیا مراجع تقلید در این بهره زمانی ومکانی مجوز هتاکی وبه قول خودت ((((((((((رسواسازی عایشه ))))))))))) ولو به دروغ وقذف وبدعت وتهمت زدن به

او .................................دادند یا خیر؟


4 - چند فتوا از مراجع تقلید خودت در این جا نقل کن که مجوز رسوا سازی عایشه بعنوان {{{از ضروریات مذهب تشیع }}}} است وباید بصورت علنی وبه سمع وریت اهل

تسنن برسد


5- اگر عایشه ام المؤمنین نیست ؛( برخلاف سخن قران) پس چرا ازدواج کردن با او پس از رحلت پیامبر اکرم حرمت ابدی دارد ؟
قفل شده

بازگشت به “دیگر گفتگو ها”