معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Commander
Commander
پست: 2218
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۰۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3085 بار
سپاس‌های دریافتی: 5884 بار
تماس:

معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

پست توسط محمد علي »

 معرفی اجمالی شبکه امام حسین علیه السلام 
 قال النبی صلی الله علیه وآله: کتب علی ساق العرش ان الحسین مصباح الهدی وسفینة النجاة 

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در نظر دارد به لطف حقتعالی وبه یاری پیامبر وخاندان پاکش - درود خداوند بر آنان باد - وبا الهام از ایمان، ایثار واخلاص علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه السلام در دفاع از دیانت وامامت، نخستین شبکه ماهواره ای جوان شیعه را به عنوان حسینیه ای جهانی بنا نهاده ومأموریت الهی خویش را در « احیاء امر اهل بیت علیهم السلام ومدیریت افکار عمومی جوامع به سوی فرهنگ اصیل، صحیح وحقه شیعه اثنی عشری » به انجام رساند.

به امید آنکه تبسمی زیبا بر لبان مبارک یکتا موعود جهانی حضرت مهدی آل محمد عجل الله فرجه نقش بندد ومقدمه ای بر ظهور نورانیش باشد.
 

الزامات شبکه جهانی امام حسین علیه السلام
 

از آنجایی که ماهواره یکی از مدرنترین ومؤثرترین ابزار در عرصه تبلیغ جهانی می باشد، وامروزه بیش از 17000 کانال ماهواره ای در جهان فعال می باشند که از این تعداد در کشور ما 3000 کانال ماهواره ای با دیش های معمولی قابل دریافت می باشند که ده ها کانال آن به زبان فارسی مشغول به فعالیت هستند وعمده آنها با هدف تخریب افکار جامعه ودور کردن ایشان از فرهنگ اسلام وتشیع طراحی وساماندهی شده اند.

از میان کانالهای قابل دریافت در ایران:

۳۸۰ شبکه مربوط به موسیقی

۷۴ شبکه مربوط به تبلیغات مدل لباس و لوازم آرایشی

۲۳۵ شبکه مربوط به برنامه های مبتذل

۲۷۳ شبکه مربوط به تبلیغ ادیان

تمام ادیان، مذهب ها وحتی مکتب های ساختگی چون قادیانیه وبهائیت نیز از این فرصت بی نظیر برای گسترش نفوذ خود بهترین استفاده را نموده وبا حداکثر توان خود از ابزار تبلیغ جهانی ماهواره بهره می گیرند، ولی در کمال تأسف وعلی رغم پیمانی که یکایک شیعیان در تبلیغ توحید، نبوت وامامت با خدای خویش بسته اند، کمترین سهم را در رساندن فرهنگ غنی وبی مانند قرآن وعترت در اختیار دارند؛ واین در حالی است که وهابیت به تنهایی وبه عنوان پرچمدار مبارزه با تشیع بالغ بر 50 شبکه ماهواره ای به زبان های زنده دنیا وبا هدف گمراه نمودن جوانان شیعه تأسیس نموده است.

در این اواخر نیز عده ای از علماء تندرو عربستان، تأسیس شبکه دیگری را با نام امام حسین TV در مبارزه با عزاداری وتوسل شیعیان به ائمه اطهار علیهم السلام در دستور کار خویش قرار داده که خود تهدیدی بسیار بزرگ برای عموم مسلمانان جهان ولکه ننگی بر پیشانی ما پیروان اهل بیت در صفحات تاریخ می باشد.

وجود این تهدید وچنین فرصت کم نظیر وسفارش فراوان تعدادی از دانشمندان ومراجع عظام تقلیید، وظیفه ما را جهت راه اندازی شبکه ای شیعی وحرفه ای به نام یکتا قبله دلهای پاک سرشت وتنها نقطه عطف ملت ها وامت ها حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام، برای رساندن معارف دلنشین اهل البیت علیهم السلام ومواجهه علمی وتبلیغی با شبکه های انحرافی، روز افزون میکند.

والبته ارزش این امر تأسیس هرچه سریعتر آن تا قبل از غصب این نام بدست دشمنان امام حسین علیه السلام می باشد. لذا از شما شیفته جانباخته حسینی دعوت می نماییم دست در دست دوستان خود در شبکه امام حسین علیه السلام گذاشته تا با گامی دیگر در خدمت به شهید کربلا وپیروی از پیام رسانان کربلا به خصوص حضرت زینب کبری سلام الله علیها مدالی نورانی برای فردای رستاخیز به همراه داشته باشیم.

به امید معطر گشتن جان میلیون ها جوان سرگشته به عطر دل افروز حسینی وبه آرزوی خوشنودی مادرش فاطمه زهرا سلام الله علیها.




 اهداف شبکه امام حسین علیه السلام 

1- حفاظت از اعتقاد میلیون ها جوان شیعه در کشورهای کفر، الحاد وبت پرستی.

2- مصونیت بخشیدن به اذهان عمومی جوانان شیعه در مقابل موج صدها شبکه ماهوره ای مبتذل وویرانگر.

3- یاری پدران ومادران مسلمان در تربیت صحیح کودکان ونوجوانان شیعه در دنیای بی دینی وبی هویتی شرق وغرب.

4- ابلاغ پیام اسلام به میلیون ها غیر مسلمانی که به گنجینه های غنی قرآن وعترت دسترسی ندارند.

5- دفاع از کیان تشیع در میان کسانی که شیعه را مشرک وریختن خون وجنایت به ناموسش را بزرگترین عبادت می دانند.

6- معرفی وریشه دار نمودن شناخت وباور عمومی به کلام الله مجید، سنت نبوی وعترت محمدی با محوریت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام.

7- مقابله غیر محسوس با شبکه های ضد شیعه وضد اسلام.



 

اصول حاکم بر شبکه امام حسین علیه السلام
 
الف) پیروی از خط سیر قران و اهل بیت علیهم السلام.

ب) مشاوره با علماء ومراجع عظام تقلید.

پ) حفظ شئونات اسلامی وترویج اخلاق، احکام واعتقادات اسلامی در کلیه برنامه های شبکه.

ج) حمایت از مستضعفان شیعه در عرصه جهانی.

د) عدم استفاده از موسیقی وتلاش در ایجاد جایگزینی مناسب.

ن) رعایت بی طرفی کامل در حوزه سیاسی.

و) تمرکز بر نسل جوان (18 – 30)

ی) برنامه سازی برای مواجهه با کانالهای موزیک، رقص و... با تبلیغ و ترویج هنر های مفید و سودمند



 
فرکانس ماهواره اي اين شبکه نيز     Satellite:   
Hot Bird  
Transponder :  
13  
Freq : 
10971 Horizontal  
Symbol Rate : 
27500  
EC : 3/4   


ادرس سایت :

[External Link Removed for Guests]
Commander
Commander
پست: 2218
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۰۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3085 بار
سپاس‌های دریافتی: 5884 بار
تماس:

Re: معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

پست توسط محمد علي »

 شبکه جهانی « ثامن »  

شبکه جهانی « ثامن » که از سالروز میلاد امام ابوالحسن الرضا (علیه السّلام) در تاریخ 88.8.8 با قرار دادن لوگوی شبکه ، حضور رسانه ای خود را در فضای ماهواره ای اعلام نموده بود ، در سالروز شهادت حضرت ثامن الائمه (علیه السّلام) پخش آرمایشی نمونه برنامه هایی از تولیدات شبکه را آغاز کرد . که این برنامه ها هر روز از ساعت 20 به وقت تهران پخش می شود .
گفتنی است که این شبکه به صورت رسمی ، پخش آزمایشی برنامه های خود را از روز میلاد پیامبر نور و رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) شروع خواهد کرد .
« شبکه جهانی ثامن » رسانه ای مستقل است که در راستای ترویج معارف و آموزه های والای اهل بیت (علیهم السّلام) برای مخاطبان " فارسی زبان " سراسر جهان ، به تولید و پخش برنامه می پردازد .
شعار و محوریت فعالیت های شبکه جهانی ثامن : « مهر و دانش » است .


شبكه جهانی ثامن یك شبكه مذهبی و معارفی است كه به هیچ ارگان و گروه و انجمن وابستگی ندارد و توسط جمعی از هنرمندان متعهد و متخصصان علوم دینی به صورت مردم نهاد مدیریت میشود و سیاست های این شبكه كاملا منطبق بر سیاست های كلی جمهوری اسلامی ایران است و از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی نیز میباشد



لازم به ذکر است در حال حاضر از میان 17000 شبکه ماهواره ای موحود بیش از 3000 شبکه ماهواره ای در فضای ایران قابل دریافت است که از این میان نزدیک به پنجاه شبکه ماهواره ای به زبان فارسی فعالیت دارند که اکثر این شبکه ها با صرف بودجه های کلان فرهنگ این مرز و بوم را نشانه گرفتند و در این میان جای شبکه های مذهبی و مستقل که به ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بپردازند بسیار خالی است

شبکه جهانی ثامن سعی دارد با اهتمام به کیفیت و محتوای برنامه ها اقدام به انتشار برنامه های فرهنگ ساز و جذاب نماید.


علاقه مندان جهت آشنايي بيشتر با اين شبکه مي توانند به آدرس اينترنتي [External Link Removed for Guests] مراجعه کنند.  
فرکانس ماهواره اي اين شبکه نيز     Satellite:   
Hot Bird  
Transponder :  
E 13  
Freq : 
10723 Horizontal  
Symbol Rate : 
29900  
EC : 3/4   
Commander
Commander
پست: 2218
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۰۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3085 بار
سپاس‌های دریافتی: 5884 بار
تماس:

Re: معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

پست توسط محمد علي »

 شبکه سلام 

شبکه سلام بر آن است که با بيانی صادقانه و به دور از جاذبه های کاذب در مسير بيداری وجدانهای خفته و سيرابی کامهای تشنه قدم بردارد. باشد که در اين راه پرآشوب لطف خداوند منان ما را ياری دهد.
با يأس از مذاهب و مکاتب دستخورده و دست ساز بشر اکنون اسلام به عنوان مکتب پاسخگوی نياز انسان امروز کانون توجه حق جويان واقع شده است.
از اينرو حمله به اين شريعت آسمانی و تلاش در جهت پوشاندن چهره تابناک آن بيش از هر زمان ديگر فزونی يافته است و در اين ميان دستهايی بابهره گيری از ابزار ارتباط جمعی بر آنند تا چهره ای ديگرگون از اين مکتب راستين ارائه دهند.
پيام وحی بار ديگر از آسمان نازل می شود اما نه به دست جبريل امين نه به زبان رسول کريم و نه در کتاب مبين که به دست رهروان کتاب ناطق بر زبان فرهيختگان مکتب توحيد و بر صفحه آسمان به دست سلام بر زبان سلام و بر صفحه سلام.

ادرس سایت :

[External Link Removed for Guests]

  ماهواره اي اين شبکه نيز

اروپا و خاورمیانه :    Satellite:   
Hot Bird  
Transponder :  
13  
Freq : 
10723 Horizontal  
Symbol Rate : 
29900  
EC : 3/4   

آمریکا و کانادا :

   Satellite:   

Galaxy 19 (aka Galaxy 25, Telstar 5)  
Transponder :  
11  
Freq : Vertical 11929  
Symbol Rate : 
22000  
EC :


sid :

vpid :

apid :
 3/4



410

4096

4097
   


استرالیا :
   Satellite:   

Intelsat   
Transponder :  

  
Freq : 
12575 Horizontal  
Symbol Rate : 
13745  
EC : 2/3   
Commander
Commander
پست: 2218
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۰۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3085 بار
سپاس‌های دریافتی: 5884 بار
تماس:

Re: معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

پست توسط محمد علي »

 شبكه جهاني ولايت 


شبكه جهاني ولايت با توكل به خداوند متعال و تفويض امر به سوي او و در ظل عنايات اهل بيت عليهم السلام و توجهات حضرت ولي عصر ارواحنا فداه و با مسئوليت استاد فرزانه دكتر سيد محمد حسيني قزويني با همكاري جمعي از دانشمندان اسلامي ، - ان شاء الله - شب ميلاد حضرت اميرالمؤمنين علي عليه السلام برنامه جهاني خود را آغاز خواهد كرد.

هدف شبكه جهاني ولايت ، نشر فرهنگ اهل بيت عليهم السلام و پاسخگويي به شبهات در حوزه اسلام و تشيع مي‌باشد و به هيچ وجه و تحت هيچ شرائطي وارد مسائل سياسي و جناحي نخواهد شد.

شبكه جهاني ولايت يك شبكه مستقل، غير دولتي و غير انتفاعي است كه با رهنمود برخي از مراجع عظام تقليد و اساتيد گرانقدر حوزه‌هاي علميه و دانشگاه‌ها،‌ برنامه هاي خود را ارائه مي‌كند.

تلاش شبكه جهاني ولايت ايجاد وحدت و همدلي هر چه بيشتر بين مسلمانان به دور از هر گونه تفرقه و اهانت به باورها و اعتقادات ديگر فرق اسلامي و پيروان اديان الهي است.

حقيقت زنده و پوياي اسلام شيعي كه از چشمه‌سار عالم ربوبي بر صحنه سيناي نبوي صلي الله عليه و آله و از آن بر شاخسار طوباي عترت طاهره عليهم السلام استقرار يافته، آب حياتي است كه تشنگان عالم انسانيت را سيراب ساخته و به اوج قله كمالات نائل مي‌سازد و احتياج به بدگويي ديگران، براي تبيين آن ندارد.


اين نكته حائز اهميت است كه اين شبكه متعلق به همه پيروان مكتب اهل بيت عليهم السلام و دانشمندان اسلامي است و درهاي اين شبكه به روي تمامي آنان كه اهداف بالا را تعقيب مي‌كنند گشوده است و مي توانند مطالب علمي ، اجتماعي و اخلاقي خود را براي اين شبكه ارسال دارند تا مورد استفاده قرار گيرد و يا شخصا در برنامه‌هاي اين شبكه شركت نمايند.

[External Link Removed for Guests]


فرکانس شبکه در اروپا و خاورمیانه :

   Satellite:   
Hot Bird  
Transponder :  
13  
Freq : 
11200 Vertical  
Symbol Rate : 
27500  
EC : 5/6   
Commander
Commander
پست: 2218
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۰۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3085 بار
سپاس‌های دریافتی: 5884 بار
تماس:

Re: معرفی شبکه های ماهواره ای شیعی (فارسی)

پست توسط محمد علي »

 شبکه جهانی « اهل بیت»  

شبکه جهانی « اهل بیت» که در تاریخ 89.1.23 آغاز به کار نمود .

این شبکه فارسی زبان است که توسط شیعیات و علمای افغان راه اندازی شده است .
 


فرکانس ماهواره اي اين شبکه نيز     Satellite:   
Hot Bird  
Transponder :  
E 13  
Freq : 
10723 Horizontal  
Symbol Rate : 
29900  
EC : 3/4   
ارسال پست

بازگشت به “معرفی پايگاه ها”