*راز نماد شيطاني «بوگير x»*

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Iron
Iron
پست: 465
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۸۸, ۱۱:۴۳ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2007 بار
سپاس‌های دریافتی: 991 بار

*راز نماد شيطاني «بوگير x»*

پست توسط مستور »

متاسفانه چند وقتي است که شاهد گسترش و اشاعه نماد‌هاي شيطاني و صهيونيستي در ميهن عزيزمانمان هستيم، نوع و گستردگي اين نمادها و افزايش ضريب نفوذ آنها همزمان با گسترش پديده شيطان پرستي و عرفانهاي نو ظهور ديگر، خبر از فتنه‌اي بزرگ مي‌دهد که موازين و چهار چوب ديني و اعتقادي ما را هدف گرفته است.

به گزارش «جوان»، يکي از اين نشانه‌ها حرف X سفيد رنگ در زمينه سياه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگير در زير آينه خودروها مشاهده فرموده ايد.

در ابتداي رواج اين نماد شيطاني، شفاف سازي‌هاي اندک و بعضا به لحاظ اپستمولوژيستي نادرست از سوي برخي از جرايد صورت گرفت و حقير نيز تذکر لساني در برخي از سخنراني هايم در جمع دانشگاهيان را کافي قلمداد نمودم.

ليکن گسترش بيش از حد اين نشانه و با توجه به اهميت و مفهوم خاص آن در کشور امام زمان (عج) حقير را به نوشتن اين جستار واداشت:

پيش از ظهور، بروز و گسترش اديان آسماني و حتي همزمان با آنها بنا به مستندات قطعي و محکم ديني، تاريخي و حتي يافته‌هاي باستان شناسي متاسفانه انسانهايي ارتباط با اجنه به عنوان موجودي هوشمند را تجربه نمودند.

عموماً اين افراد را جادوگران، کاهنان و روحانيون مذهبي تشکيل مي‌دادند که البته گفتني است اين نوع ارتباط کماکان نيز وجود دارد. چنان که در قرآن کريم نيز به آن اشاره شده است:
«قالوا سبحانك أنت ولينا من دونهم بل كانوا يعبدون الجن أكثرهم بهم مؤمنون».

ترجمه: منزهى تو اى پروردگار از اين نسبتهاى ناروا، ما (ملائکه) به هيچوجه با اين گروه ارتباط نداشته ايم، تنها تو ولى ما هستى آنها ما را پرستش نمي‌كردند، بلكه جن را مى پرستيدند و اكثرشان به جنيان ايمان داشتند. (آيه 41 سوره سبأ)

اين مسأله در عموم تمدنهاي بشري از جمله هند و چين، يونان، ايران، رم، مصر، ماياها و.. به وضوح قابل شهود و رد يابي است تا جايي که بسياري از الهه‌ها و خدايان الحادي باستان در واقع شياطيني از جنس جن بودند (ايشتر،ناگا، مردوک و...)

يکي از اين تمدن‌ها مصر باستان است و همانگونه که در مقاله "اسطوره‌هاي ماسوني مصر باستان" اشاره نمودم دستگاه فراماسونري به شدت تحت تاثير آموزه‌هاي پاگانيستي و الحادي اين تمدن قرار دارد.

يهودياني که در اين سرزمين زندگي مي‌کردند هنگام هجرت عظيمشان از مصر در زمان حضرت موسي(ع) تمام اين سنت‌هاي کفر آميز و جادو گونه را که "کابالا" نام داشت به تدريج وارد دين جديد خود نموده و به مرور زمان چنان تحريفي در يهوديت ايجاد نمودند که زبان از بيان آن شرم دارد.
اين شبکه و جريان سرطاني به رشد مخفي و زير زميني خود ادامه داد تا جايي که امروز با استفاده از نهاد‌ها و سازمانهاي خود ساخته اش مانند فراماسونري، ايلوميناتي، باشگاه رم و... سيطره کامل برجهان پيدا کرده است و البته حقير اعتقاد راسخ دارم که نفس‌هاي آخرينش را مي‌کشد.
گفتني است در ميان تمدنهاي بشري کمتر تمدني همچون مصر نماد گرا و سمبوليک است و فراماسونري از اين حيث وامدار مصريان باستان است.

يکي از اين نماد‌ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبيه به حرف X) است که درآموزه‌هاي شيطاني مصريان نماد خضوع، بندگي و پرستش شيطان، و ظهور اوست.

کاهنان مصر باستان هميشه هنگام اداي احترام دستان خود را به صورت ضربدري در مقابل سينه شان مي‌گرفتند و يا در نگاره‌ها و مجسمه‌هاي پادشاهان مصري (فراعنه) عموما آنها را با همين حالت مشاهده مي‌فرماييد که به معناي احضار شيطان و بندگي و پرستش اوست.

 تصویر



تصویر 
اين نماد همراه با ساير آموزه‌هاي شيطاني کابالا(سنت شفاهي جادو و جن گيري ) نسل به نسل منتقل گشت تا اينکه در سال 1600 ميلادي يک کاباليست و کيمياگر آلماني به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.

 تصویر 
«بومه» که خود را کشيشي کاتوليگ معرفي مي‌نمود!!! و در واقع از يهوديان آنوسي بود در سخني عجيب اعلام داشت: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغي حقيقتي را دريافتم که بسيار بسيار جذاب تر از ارتباط بين خدا و بشر و خوبي و بدي است. آري تابش نور آفتاب در داخل اين ظرف فلزي حرفي شبيه X را به وجود آورده بود و «بومه» اين اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابليس به دنياي مادي مي‌دانست.

پس از بومه اين علامت به صورت مخفيانه و به شکل يک کد ارتباطي ساليان دراز در بين صهيونيستها، کاباليستها، فراماسونها و شيطان پرستان استفاده مي‌شد تا اينکه اخيرا به صورت گسترده و علني و تحت عناوين مختلف(فيلم، بازي رايانه‌اي و...) از آن استفاده مي‌شود و همانگونه که عرض نمودم اين علامت نشان ظهور و احضار ابليس و بندگي اوست. خود اين مسئله (استفاده علني از علامت X پس سالها مخفي کاري) خبر از طرحي شيطاني براي جهانيان دارد.
آري ظهور شيطان و حکمراني او بر انسانها و پرستيده شدن او از سوي ايشان.

لذا بدين جهت است که دستگاه شيطاني صهيونيزم تصميم به استفاده آشکار از اين نماد گرفته که اين خود به معناي تجسم شيطان و آماده کردن جهان و جهانيان براي بردگي و بندگي اوست.
و آنگونه که نيک مي‌دانيد اين مسئله از نشانه‌هاي ظهور حضرت ولي عصر (عج) بوده و از ان دو برداشت مي‌شود:

1- ظهور و تجسم شيطان به معناي رواج پرستش اين ملعون رانده شده به صورت علني (SATANISM) و گسترش اعمال شيطاني در بين انسانها (همجنس بازي، جنگ و کشتار مردم بي گناه، سنت قرباني کردن انسان به صورت وسيع- و...)

2- لزوم برقراري نظم نوين جهاني که در آن به صورت فيزيکي شاهد حاکميت شيطان بر جهان باشيم! (گفتني است فراماسونها و شيطان پرستان سال 2012 را سال برقراري نظم نوين جهاني اعلام نموده‌اند)

شايد براي خوانندگان محترم جالب به نظر برسد که چرا حرف ايکس نماد اصلي متغير مجهول در رياضيات گشته است.
عده‌اي بر اين باورند که چون جن موجودي نا مرئي و مجهول است به همين جهت از حرف ايکس به جاي متغير مجهول استفاده شده است.

اما نتيجه تحقيقات حقير در اين زمينه چيز ديگري را نشان مي‌دهد:
رياضي دانان ايراني به ویژه خوارزمي براي نشان دادن مجهول از کلمه «شي» مترادف «چيز» و به معني ارزش عددي و متغير مجهول استفاده مي‌کردند.

براي نمونه براي نشان دادن رابطه جبري 2X+4X=12 (X=2) از عبارت جبري 2شي +4شي = 12 (شي = 2) استفاده مي‌نمودند، پرتغالي‌ها هنگام ترجمه اين متون از آن جهت که «شي» در زبان پرتغالي XI نوشته مي‌شود به جاي واژه شي از XI استفاده نمودند، فرانسوي‌ها نيز هنگام ترجمه اين متون از پرتغالي به فرانسوي تنها به نوشتن حرف اول آن يعني (X) اکتفا نمودند و اينگونه ايرانيان بنيانگذار اين نماد در روابط جبري گشتند.
شايد هم هردو دليل توامان درست باشد.
همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود "- یک کم کنجکاوی پشت" همین طوری پرسیدم " - قدری احساسات پشت"به من چه اصلا " - مقداری خرد پشت " چه بدونم " -و اندکی درد پشت " اشکالی نداره" هست.
ارسال پست

بازگشت به “شیطان پرستی”