قوانین انجمن

قوانين و اخبار انجمن را در اين قسمت مطالعه فرماييد.

مدیر انجمن: شورای نظارت

قفل شده
Administrator
Administrator
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۰۰ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 17 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار
تماس:

قوانین انجمن

پست توسط Mahdi1944 »

 «بسم الله الرحمن الرحيم»

»» لطفا قبل از استفاده از اين انجمن مطالب زير را به دقت مطالعه فرماييد «« 

کاربر گرامی

با تشکر از اینکه سایت ما را جهت مشاهده و كمك رساني انتخاب کرده اید. به لحاظ حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم ، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین سایت به پیغامهایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرمایید. این قوانین بلااستثناء می باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مدیران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.


قانون شماره 1)
تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف شده و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.


قانون شماره 2)
کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف شده و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 3)
کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد.
از انتخاب عناويني مانند : كمك ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، نياز به پاسخ فوري ، چطوري ميتونم و جملاتي شبيه به اين پيغامها جدا خودداري نماييد .
راهنمايي در اين زمينه :‌ براي انتخاب موضوع ميتوانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد.


قانون شماره 4)
این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سايت می باشد ، پس لطفاً سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و يا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید.


قانون شماره 5)
مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.


قانون شماره 6)
در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از سایتي دیگر می باشید ، حتماً منبع و نام نويسنده را ذکر نمایید.


قانون شماره 7)
در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصی خود ، از تبلیغات تجاري (سايت و غيره) خودتان و دیگران جدا خودداری نمایید. در صورتي كه سايت شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگي دارد با ذكر فعاليت سايت براي شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضا را به سايت خود لينك دهيد البته توجه داشته باشيد كه امضا بايد كوتاه باشد . همچنين در سایت محلی ساخته شده است که شما می توانید از آن جهت تبلیغ سایت و کارهای خود استفاده نمایید. در صورتیکه غیر از این عمل شود اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد.


قانون شماره 8)
لطفاً از ساخت بیش از یک اکانت در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده تمامی آنها در اولین فرصت حذف شده و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 9)
تغيير نام كاربري فقط توسط مديريت سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مديريت سايت پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد.


قانون شماره 10)
لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي و موازين شرعي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير( آواتار ، امضاء و ... ) مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.


قانون شماره 11)
لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نموده و از مطرح کردن آنها در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.


قانون شماره 12)
لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نموده و از بيان تمامی آنها در یک ارسال خودداری فرمایید .


قانون شماره 13)
لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک بحث عمومی باز کنید.


قانون شماره 14)
از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.


قانون شماره 15)
از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 11 انجمن مناسب و مرتبط با نامه خود را انتخاب كرده و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.


قانون شماره 16)
مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.


قانون شماره 17)
براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.


قانون شماره 18)
در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 19)
با توجه به امكان ارسال مطالب براي تمام كاربران از نوشتن مسائل شخصي به هر دليلي در انجمنها خودداري نموده و اينگونه مطالب را با پيامهاي خصوصي بيان نماييد در صورت مشاهده ابتدا تذكر و در صورت تكرار ، دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 20)
لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده ميشود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود نااميد شود اکیداً خودداری فرمایید.


قانون شماره 21)
چنانچه تاپیک و یا پیغامی‌ از کاربران توسط مدیری در انجمن حذف و یا ویرایش شد در صورت داشتن سوال در این رابطه و یا خواهان جویا شدن علت موضوع لطفا برای مدیر آن انجمن یک پیغام خصوصی‌ ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصی‌ مطرح کنید تا آن مدیر نیز در این باره شما را راهنمایی‌ کرده و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در این رابطه و یا جویا شدن علت موضوع در انجمن های عمومی‌ آن ارسال و یا تاپیک زائد سریعا حذف خواهد شد و شما نیز جواب سوال خود را دریافت نخواهید کرد.


قانون شماره 22)
در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین انجمن از یک کاربر در صورت تمایل آدرس تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی‌ شود، چنانچه کاربری خود بجای مدیر در زمینه ای تصمیم گیری و شخصا با کاربر دیگری برخورد کند سریعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد.


قانون شماره 23)
در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آمیز ، توهین آمیز و یا مسایل و مشکلات شخصی‌ در مورد یک کاربر و یا یک مدیر در انجمن ها آن ارسال سریعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.


قانون شماره 24)
هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر و یا مدیر بدون اخطار قبلی و سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.


قانون شماره 25)
هرگونه بحثی‌ که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی‌ خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران ، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتیکه کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی‌ شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.


قانون شماره 26)
از قرار دادن ايميل و ‌شماره تلفن در انجمن خوداري كنيد (مگر در مواردي كه مديريت انجمن اجازه‌ي آن را داده باشد). در صورت برخورد با چنين موضوعي با كاربر برخورد خواهد شد و در صورت تكرار اكانت وي حذف خواهد شد .


قانون شماره 27)
كاربران گرامى بياد داشته باشند و دقت نمايند جهت مطرح نمودن مطلبي و يا پيدا نمودن سوالى كه مد نظر داريد جستجو را به عنوان اولين قدم منظور کنند تا از باز شدن تاپيک‌هاي هم موضوع جلوگيري شود.


قانون شماره 28)
اين سايت هيچگونه وابستگي به گروه ، ارگان ، نهاد ، سازمان و يا جناح سياسي ندارد لذا از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست ، توهين به شخصيت ها و مسئولين به هر نحوي که باشد خودداري فرماييد و با کاربر مربوطه برخورد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن‌ها قطع خواهد شد.
ایجاد شبهه و سست کردن پایه های ایمان و فرهنگ دینی کاربران ، ترویج مکاتب الحادی و مادی و مسائلي از اين قبيل نيز مجاز نيست لطفا رعايت نماييد.


قانون شماره 29)
از ارسال پست هايي همچون ٫‌متشكرم ٫‌مرسي ٫‌خيلي عالي بود و.... خودداري نموده و بجاي آن از امکان تصویر استفاده فرماييد.


قانون شماره 30)
از انتقاد و بدگويي نسبت به ساير سايتها و انجمنها جدا بپرهيزيد .


قانون شماره 31)
ارسال پست به هر خط و زباني جز فارسي مجاز نيست و کاربران بايد به زبان و خط فارسي تايپ کنند مگر در بخش تعيين شده توسط مديريت سايت.


قانون شماره 32)
ارسال پست هاي پياپي و با محتواي يکسان يا مرتبط مجاز نيست و کاربران بايد پست‌هاي قبلي خود را ويرايش کنند.


قانون شماره 33)
تمامي قوانين ملزم به اجرا شدن ميباشند و اگر نياز به تغييراتي براي موضوع خاصي باشد مستقيما توسط مديريت سايت اجازه صادر خواهد شد، اين اجازه تنها در محدوه‌ي اجازه‌ نامه معتبر مي‌باشد و در ديگر بخش‌ها قابل اجرا نيست.


قانون كپي رايت :
در صورتيكه قصد داريد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد.


با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتیکه از قوانین مذکور حمایت نکنید (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار اکانت شما حذف خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.

با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم.
ساعاتي خوش و مفيد را براي شما در اين انجمن آرزومنديم.


درپناه خداوند متعال هميشه موفق باشيد.

«مديريت مرکز نشر اعتقادات»
قفل شده

بازگشت به “قوانين و اخبار سايت”