طرحي براي تبليغ حجاب

مدیران انجمن: [EHSAN], MAYAPOWER, شورای نظارت

ارسال پست
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 322
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۳۴ ب.ظ
محل اقامت: مشهد مقدس
سپاس‌های ارسالی: 845 بار
سپاس‌های دریافتی: 856 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط HamidSHS »

ممنونم محمد حسين جان ^.^
آره isp من صبانت هست و تايني رو فيليده :grin:
اما اين طرحي كه گذاشتن خيلي ساده هست و ميتونست خيلي جذاب تر باشه
ياعلي :razz:
 
تصویر 
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط Mohsen1001 »

abde abbas نوشته شده: جالب بود، نه؟ پس تا بعد...


یاد ای کیو سان بخیر ... تصویر
Bronze
Bronze
پست: 132
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷, ۱۲:۲۹ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 238 بار
سپاس‌های دریافتی: 565 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط abde abbas »

سلام و دو صد درود بر نیک گرامیان این انجمن...

[EHSAN] نوشته شده:عبدعباس جان بايد بگم كه بسيار عالييييييييييييي... :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

واژگان غریب «عالييييييييييييي» را تلفظ نتوانستم نمود، لیک مشعوف گردیدیم زین شعف حضرت احسان خان نقاش باشی ...


[SOBHAN] نوشته شده:چه چيز هاي جالب آدم مي بينه .

ميگم عبد عباس عزيز ، چقدر لحجه حرف زدن شما شبيه اين مردمان قديم كانه قرون وسطي شده :::P

نقل قول :
" حالا نسخه فارسی اش جلوی مدارس دخترونه ما نصب شده: "

عجب ، غير انتفاعي يا .... :-) :grin:


يا علي (ع)

و علیکم السلام یا سبحان ، سبحان الله زین همه خوشوقتی ما از زیارت جمال تان محمد حسین خان والا. تصویر

چه شده است به ده پایین هم سری زده اید و رعیت را لایق احوالپرسی دانسته اید؟!

راستش « لهجه » در زمان ما این گونه نوشته می شد، لیک عرض گردد که ماهیانی است این طور سخن می رانیم، باشد که رفیقان را شعفی در دل و فکرتی در اندیشه افتد که « خوشنود ساختن قلب مومن افضل عبادات است ... » و البت در جای دیگر دارد که انتظار فرج همین گونه است.

القصه ، نوع مدرسه اش را نمی دانم ، اما همین که - هر چند تقلیدوار - این طرح را در نزدیکی ورودی یک مدرسه دخترانه زده اند دستهم لا درد له! و البت نمایان می کند که اندک اندک تبلیغ حجاب دارد رنگ و بوی تازه تری در جامعه به خود می گیرد.

کسی چه می داند،شاید طراحش از همین تاپیک ما یا تاپیک های مشابه در جاهای دیگر این ایده را گرفته باشد.

مخلص کلام این که شادمان گردیدیم بسی از حضور حضرتکم و ممنون و مدیون که تصاویر را برای سیدنا الجمید آپولو نمودید فی مکان اُخری... دست مریزاد.


Mohsen1001 نوشته شده:
abde abbas نوشته شده: جالب بود، نه؟ پس تا بعد...


یاد ای کیو سان بخیر ... تصویر

سلام بر اعلیحضرت محسن خان والا... احسنتکم که منبع روایت را نیک دریافتید!

--------------

شرمنده زان که باز هم بی طرح آمده ام، اما شاید این تصویر در طراحی به دردکم بخورد؛ هیبت خوبی برای نمایش چادر دارد:

 تصویر 

این هم دو تصویر از آبجیات محجبات مع سربندهنّ :

 تصویر 

 تصویر

  که تا حدی عذرم را در عدم طراحی پذیرفته باشید، یاعلی
یـــــــادش بــــــــه خیــــــــــر:

[External Link Removed for Guests]
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 322
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۳۴ ب.ظ
محل اقامت: مشهد مقدس
سپاس‌های ارسالی: 845 بار
سپاس‌های دریافتی: 856 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط HamidSHS »

:lol: سلام ::sa
ضمن عرض دستت درد نكنه :grin:
اما .... من كه نميپذيرم :lol:
من از اون طرح هاي خوشملت ميخوام :z:b
منتظريم
ياعلي
 
تصویر 
Junior Member
Junior Member
پست: 26
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۱۰ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 55 بار
سپاس‌های دریافتی: 77 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط [SOBHAN] »

چه شده است به ده پایین هم سری زده اید و رعیت را لایق احوالپرسی دانسته اید؟!

فراق شما ، ده بالا را به شدت از چشممان انداخته . هر چند بايد ديدد تعريف از رعيت چيه ؟
دود اگر بالا نشيند .......تصویر

بشدت منتظر ده جديد هستيم كه نفهميديم بالاخره چه شد آن جلسه اي كه قرار بود باشد .و نتيجه چه شد .
(حالا ديديد كي رعيته ؟ تصویر)

به هر حال انّا منتظرون ....

يا علي (ع)
ز اشك ديدگان خود هزاران قافله دارم . . . . خداوندا من از هجر شهيدانم گله دارم
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

تصویر



تصویر



تصویر




تصویر





تصویر




تصویر
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Moderator
Moderator
پست: 705
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۸۶, ۲:۱۳ ب.ظ
محل اقامت: Tehran
سپاس‌های ارسالی: 2377 بار
سپاس‌های دریافتی: 1893 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط [EHSAN] »

سلام

توي اينترنت پيداش كردم

[External Link Removed for Guests]
نابرده رنچ گنج بدست نمیاد تصویر
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 322
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۳۴ ب.ظ
محل اقامت: مشهد مقدس
سپاس‌های ارسالی: 845 بار
سپاس‌های دریافتی: 856 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط HamidSHS »

Very Nice :grin:
Thanks :)
 
تصویر 
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

بسمه تعالی
جناب آقای حمید خان
با عرض سلام و احترام .
بدینوسیله تنفیذ حکم مدیریت جنابعالی را در تاپیک حجاب تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سرافرازی و توفیق روزافزونتان را در پیشبرد این مسئولیت خطیر خواستاریم. :razz:
ارادتمند،حجاب
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 1668
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶, ۴:۰۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3099 بار
سپاس‌های دریافتی: 5474 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط Labbaik »

سلام
دست همگی درد نکنه
خوب رونق دادید به تاپیک
 تصویر 


ایده بدم؟؟؟تصویرتصویر
زندگی بافتن یک قالی است

نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده است

تو در این بین فقط میبافی

نقشه را خوب ببین !!!

نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند


 تصویر 
ارسال پست

بازگشت به “طرح و ایده”