طرحي براي تبليغ حجاب

مدیران انجمن: [EHSAN], MAYAPOWER, شورای نظارت

ارسال پست
Bronze
Bronze
پست: 132
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷, ۱۲:۲۹ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 238 بار
سپاس‌های دریافتی: 565 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط abde abbas »

سلام سلام صد تا سلام... ( لا لا لای لالای لای ... ) تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر

این جنگولک بازی ها رو درآوردم که بفهمید چقدر خوشحالم... تصویر

یه مدت کمی نبودیم ببین اولا چقدر این جا پیشرفت کرده، ( ماشاأ الله چقدر بزرگ شدی تاپیک تصویر ) و ثانیا ببین چقدر پشت سر ما حرف زده اند این ملت تصویر

حضور محمد حسین عزیزم (سبحان ) رو به اینجا تبریک می گم و امیدوارم خدای ناکرده مثل خیلی از دوستان این عدد یک جلوی تعداد پست هاش تا ابدالدهر باقی نمونه!

همچنین دوست عزیز « حجاب » که اومدنشون به این تاپیک رونق بخشیده رو هم بهشون خوش آمد می گم... خوبی کار شما اینه که یه بلندگو (وبلاگ) هم در این زمینه دارید...

من در یکی دو تا پست چند تا جواب دندون شکن باید بدم، بعدش براتون یه سورپرایز دارم... راستی سالروز ازدواج تنها زوج معصوم عالم بر شما مبارک باشه...

یاعلی
یـــــــادش بــــــــه خیــــــــــر:

[External Link Removed for Guests]
Bronze
Bronze
پست: 132
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷, ۱۲:۲۹ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 238 بار
سپاس‌های دریافتی: 565 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط abde abbas »

اول یه چند تا جواب در باره خودم:

saeedmontazer نوشته شده:عبد عباس باید بگم حرف نداری...
خیلی با این نسخه جدید حال کردم/// تصویر

اینم آدرس اونجا که گفتم عکس رو گذاشتم: [External Link Removed for Guests]

ممنونم سعید عزیز! ( دیر ممنونم نه؟)


saeedmontazer نوشته شده:عبد عباس جان چرا نسخه 3 رو نمیزاری!؟!؟

خیلی خوشگل شده!

اِ ... تو هم مگه دیدیش؟ ای بابا لو رفتیم...

میذارم ...


Labbaik نوشته شده:بچه های اعتقادات که گرافیک نخوندن
ولی من نمیدونم گرافیستامون کجان!!!تصویرتصویر

عبد عباس هم که....تصویر



ببخشید « عبد عباس هم که ... » یه جور فخشه نه؟! تصویر


یاعلی
یـــــــادش بــــــــه خیــــــــــر:

[External Link Removed for Guests]
Bronze
Bronze
پست: 132
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷, ۱۲:۲۹ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 238 بار
سپاس‌های دریافتی: 565 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط abde abbas »

hijab نوشته شده:سلام ...
یحتمل بروبچ اعتقادات اکثرا تحصیلات حوزوی دارن .... آره ...؟ تصویر
زیاد مهم نیس حالا همینجوری چار تا عکس و نوشته رو با هم قاطی پاطی کنین خودش میشه گرافیک ...تصویر
کی به کیه ...
مهم اینه که کار بلد باشین و کار رو خوب و با کیفیت در بیارین .
خودمون از پسش بر میایم بابا . دست جلو بیگانه دراز نمیکنیمتصویر
بچه های گرافیک و هنر هم برن دنبال تیریپ چگوارایی زدنشون تصویر
وقت خوش.


ببخشید یه تاکید بکنم:

hijab نوشته شده: بچه های گرافیک و هنر هم برن دنبال تیریپ چگوارایی زدنشون تصویر
وقت خوش.

من واقعا تشکر می کنم از حسن نظر حضرت عالی نسبت به بچه ها هنر...

یعنی فکر کنم اگه الان بگم من هنر خونده و می خونم، دارم بزنید و به جرم کفر با لگد من رو همراهی کنید ، نه؟ تصویر

من گرافیک نخونده ام ، ولی هنر چرا ( طراحی صنعتی ) ، الان هم دارم ارشدت رو می خونم...

از بابت عنایت و لطفتون هم به بچه های هنر متشکر تصویر

یاعلی
یـــــــادش بــــــــه خیــــــــــر:

[External Link Removed for Guests]
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

abde abbas نوشته شده: من واقعا تشکر می کنم از حسن نظر حضرت عالی نسبت به بچه ها هنر...

یعنی فکر کنم اگه الان بگم من هنر خونده و می خونم، دارم بزنید و به جرم کفر با لگد من رو همراهی کنید ، نه؟ تصویر

من گرافیک نخونده ام ، ولی هنر چرا ( طراحی صنعتی ) ، الان هم دارم ارشدت رو می خونم...

از بابت عنایت و لطفتون هم به بچه های هنر متشکر تصویر

یاعلی



سلام ویژه خدمت شما دوست گرامی ....
پست هایی رو که تا حالا زده بودید مطالعه نمودم و لازم دیدم دست مریزادی خدمتتان عرض کنم (البته دیدم بعضی جاها دست مریزاد رو با ض هم مینویسن)
آها ... قبل از اینکه یادم بره دور از چشم این مدیریت محترم تاپیک اون آیدی یاهوتونو بدین که باهاتون کار دارم ... (ببخشید احسان خان ؛ حال ندارم برم از دوباره نظر خصوصی بذارم ...)
و اما اصل مطلب دفاعیه این که من کلی خودمو کشتم هوار کشیدم که آقایون خانوما کسی گرافیک و هنر نخونده .... نمیشه بچه گرافیکی برای تاپیک جور کرد ؟؟؟؟ همه متفق القول برگشتن گفتن (نوچ) ... منم دیدم حالا که تو اعتقادات احدالناسی به عنوان هنرمند وجود نداره یه خورده پشت سرشون بد بگیم دلمون خالی شه ... تصویر
چه میدونستم جنابعالی از راه میرسی و ...
حالا خوبه همچون بدی هم نگفتیم ... کلی کلاس و پرستیژ و احترام قائل شدیم ، چون در مورد همین آقای چگوارا و ارتباطش با بروبچ روشنفکر دانشکده هنر میشه کتابها نوشت که بنده حقیر به خاطر خارج نشدن تاپیک از مسیر اصلی خودش که همانا نهادینه کردن حجاب به عنوان یک آرمان متعالی در جامعه است، از ادامه بحث صرفنظر میکنم. تصویر

والعاقبه للمتقین.تصویر
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

تصویر






تصویرتصویرتصویرتصویر
تصویر
پس چی شد این آی دی ؟؟؟؟تصویر

آقای احسان خان با شما هم هستما !!!
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

تصویر



البته به نظر این حقیر کمترین ، بیشتر شبیه شخصیت های کارتنی ژاپنی میمونه .
احتمالا خواهر سوباسا اوزاراست تصویر
ولی علی ایهال (الاایهالن) شاید به درد بخوره ، بشه یه جورایی برای حجاب در سطح پیش دبستانی به کار بره .تصویر

(آقا عبدعباس فقط شما موندیا .... بقیه آیدی هاشونو دادن ..... منتظرم.)

خوش باشید ...تصویر
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Bronze
Bronze
پست: 132
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷, ۱۲:۲۹ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 238 بار
سپاس‌های دریافتی: 565 بار

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط abde abbas »

سلام

حجاب عزیز! از این که با حضور گرمت حسابی به این جا رو نق داده ای ازت خیلی ممنونم. تعدادی از طرح ها و تصاویری که گذاشته ای ( خصوصا نقاشی ها ) می تونند به درد طراحی درباره حجاب بخورند، اما فکر می کنم اگه در انتخاب تصاویر برای این تاپیک یه کمی به گرافیکی بودن تصاویر بیشتر دقت کنی، کیفیت کار بالاتر میره.

باز هم ازت ممنون.

این هم یک مجموعه براش درباره حجاب .


 تصویر 
 [External Link Removed for Guests] 

برای بچه هایی که کمتر با فوتوشاپ کار کرده اندباید بگم که براش همونقلم موی خودمونه که می تونه اشکال مختلفی رو هم داشته باشه. برای استفادهاز این براش ها لازمه به پوشه نصب شده فوتو شاپ (مثلا C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS ) بروید.
بعد فایل براش رو در داخل فولدر C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Presets\Brushes کپی کنید.

سپس فوتو شاپ رو باز کنید. ابزار براش رو از نوار ابزار فعال کنید و روی صفحه تون (مثلا یک برگه خالی) راست کلیک کنید.د رگوشه سمت راست بالای پنجره ای که با راست کلیک باز می شود، فلش کوچکی داخل یک دایره وجود دارد. روی آن کلیک کنید و از گزینه هایی که نمایش داده می شد، گزینه Load Brushes رو انتخاب کرده و فایل براش مورد نظر رو بارگذاری نمایید.

موفق باشید.

یاعلی
یـــــــادش بــــــــه خیــــــــــر:

[External Link Removed for Guests]
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 322
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۳۴ ب.ظ
محل اقامت: مشهد مقدس
سپاس‌های ارسالی: 845 بار
سپاس‌های دریافتی: 856 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط HamidSHS »

دست همتون درد نكنه
خيلي لطف كرديد
فقط فكر كنم كه اين براش ها رو قبلا يه جا توي اين انجمن ديدم :دي
ياعلي
 
تصویر 
Junior Member
Junior Member
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷, ۹:۳۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 32 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط hijab »

تصویر




سلام به همگی ( این همگی که میگم یعنی همون چند نفر که متاسفانه تعدادشون به انگشتای یه دونه دست هم نمیرسه !!! )
خواهش میکنم آقا عباس ... قابلی نداشت .

بچه ها شما هم لطف کنین همینو که آپ کردم یه بلایی سرش بیارین به عنوان یه بیس برای طرح گرافیکی استفاده کنین ... حیفه .
چند وقته کسی از خودش طرح نداده ... !!!
میدونم کار دارین سرتون شلوغه . ولی یه طرح نیم بند هم که بدین یکی دیگه راهو ادامه میده .

این دختره هم هر چند دماغ و دهن درست و حسابی نداره .... اما به نظر خودم که خیلی بدرد بخوره ...

ولی اگه قرار بشه این طرح ها اینجا قرار داده بشه و کسی ازشون استفاده نکنه ، خب این چه کاریه آدم الکی خودشو علاف کنه تصویر

بابا یه خورده همراهی کنید دیگه ... تصویر
آقایون خانوما جمیعا خسته نباشید .تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر
 به چشمانت بیاموز ...  
 که هر کس ارزش دیدن ندارد . 
 (با حجاب، زیباتر بودن را تجربه کنید.) 
[External Link Removed for Guests]
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 322
تاریخ عضویت: شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷, ۱:۳۴ ب.ظ
محل اقامت: مشهد مقدس
سپاس‌های ارسالی: 845 بار
سپاس‌های دریافتی: 856 بار
تماس:

Re: طرحي براي تبليغ حجاب

پست توسط HamidSHS »

سلام احسان جان
بچه ها (حجاب ) احسان هست ها (البته نه احسان خودمون ) مثل من فكر نكنيد دختره :دي
دستت درد نكنه
خيلي عالي بود اين عكس آخريه
دماغ و دهنش رو چيكار داري :دي
راستش من كه خيلي كم ميتونم بيام اما دوستان ديگه مثل عبد عباس و احسان ديگه و ... رو نميدونم چرا كمتر فعاليت مي كنن !
موفق باشي
ياعلي
 
تصویر 
ارسال پست

بازگشت به “طرح و ایده”