شهوت وافر به زن حائض !!!

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Bronze
Bronze
پست: 280
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶, ۳:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 303 بار
سپاس‌های دریافتی: 794 بار

شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط amoonaser »

  رب الحسین علیه  

  بر  

  متعال در قرآن می فرماید : 

 " ویسألونک عن المحیض قل هو أذى فاعتزلوا النساء فی المحیض ولا تقربوهن حتى یطهرن فإذا تطهرن فأتوهن من حیث أمرکم الله إن الله یحب التوابین ویحب المتطهرین " ( بقره ٢٢٢ ) 

  اساس این آیه ، خداوند متعال از نزدیکی با زنان در دوران حیض ، نهی کرده است . 
  ببینیم که آیا جناب عمر ، به این دستور عمل کرده اند یا خیر ؟؟؟؟ 


 بن حزم در المحلی ج ٢ ص ١٨٨ ، متقی هندی در کنزالعمال ج ١۶ ص ۵۶۶ حدیث ۴۵٨٨٩ ، الحارث بن أبی أسامة در بغیة الباحث عن زوائد مسند الحارث ص 46 نقل می کنند که : 


 " حدثنا الحکم بن موسى ، ثنا عیسى بن یونس ، ثنا زید بن عبد الحمید ، عن أبیه ، أن عمر بن الخطاب أتى جاریة له فقالت إنی حائض  [SIZE=150]فکذبها فوقع علیها فوجدها حائضا
فأتى النبی - صلى الله علیه وسلم - فذکر ذلک له فقال : " یغفر الله لک أبا حفص ، تصدق بنصف   " 

 " برای جناب عمر کنیزی آوردند . کنیز گفت : من حائض هستم .  پس عمر حرف او را باور نکرد   
تصویر  [SIZE=150] و با او آمیزش کرد ولی دید که کنیز حائض است     تصویر . پس به محضر رسول خدا ( صلی الله علیه و آله و سلم ) رسید و جریان را تعریف کرد . پیامبر اکرم ( صلوات الله علیه ) فرمودند : خداوند تو را ببخشد ابا حفص !!!! نصف دینار صدقه بده .

 [HIGHLIGHT=#ffff00][SIZE=150]بررسی سند روایت
  : 

 *[HIGHLIGHT=#92d050] الحکم بن موسی :   
  ابن سعد - ج ٧ ص  
  الثقات - عجلی - ج ١ ص  
  الکمال - المزی - ج ٧ ص ١٣٩ -  
  الحفاظ - ذهبی - ج ٢ ص ۴٧۴٧ -  

 * [HIGHLIGHT=#92d050]عیسی بن یونس :   
  ابن سعد - ج ٧ ص  
  الثقات - عجلی - ج ٢ ص  
  الکمال - المزی - ج ٢٣ ص ۶٨ -  
  الاعتدال - ذهبی - ج ٣ ص  

 * [HIGHLIGHT=#92d050]زید بن عبدالحمید : ثقه - جلیل -   
  و التعدیل - رازی - ج ٣ ص  
  - ابن حبان - ج ۶ ص  
  التهذیب - ابن حجر - ج ١ ص  

 * [HIGHLIGHT=#92d050]عبدالحمید بن عبدالرحمن :   
  الثقات - عجلی - ج ٢ ص  
  - ابن حبان - ج ٧ ص  
  التهذیب - ابن حجر - ج ١ ص  


  نظر شما ، کمی تحمل بد نبود ؟؟؟ مگر ایشان زن نداشتند که اینقدر حرص کنیز حائض را میزد ؟؟؟!!!  
تصویر[SIZE=150]  

  علی   
جدا شده از خدا

جدا شده از رسول

جدا شده از کتاب

[COLOR=Blue]هر که ز حیدر جداست
 
Bronze
Bronze
پست: 280
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶, ۳:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 303 بار
سپاس‌های دریافتی: 794 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط amoonaser »

  رب الحسین علیه  

  بر شما : 

 مدرکی دیگر از اثبات نزدیکی عمر بن خطاب با زن حائض ( دقیقا بر خلاف دستور قرآن ) 

  حجر عسقلانی در " المطالب العالیه " ج 1 ص 287 حدیث 225 ( مکتبه الشامله ) می گوید : 

 "وقال إسحاق : أخبرنا بقية بن الوليد ، ثنا الأوزاعي ، حدثني يزيد بن أبي مالك ، عن ابن زيد بن الخطاب عن عمر بن الخطاب رضي الله عنه ، « أنه كانت له امرأة تكره الرجال ، فكان كلما أرادها اعتلت بالحيضة ، فظن أنها كاذبة فأتاها فوجدها صادقة ، فأتى النبي صلى الله عليه وسلم فأمره أن يتصدق بخمس دينار » " 


 اسحاق به سند خود از قول خود عمر بن خطاب نقل می کند که ایشان ( عمر بن خطاب ) زنی داشتند که از نزدیکی با مردان کراهت داشت . وقتی که عمر بن خطاب قصد نزدیکی با وی کرد ، وی وانمود کرد که حائض است . عمر بن خطاب فکر کرد که وی دروغ می گوید و لذا با وی نزدیکی کرد ولی دید که زن حائض است . پس نزد پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) رفت و ایشان امر کردند که 5 دینار صدقه بدهد


  حجر بعد از نقل این روایت می گوید : 

 " [HIGHLIGHT=#ffc000]حديث حسن " ( حدیث خوبی است )  


  سپس روایتی دیگر بیان می کند که : 

 "وأخبرنا عيسى بن يونس ، ثنا زيد بن عبد الحميد ، من ولد زيد بن الخطاب ، عن أبيه ، قال : إن عمر بن الخطاب رضي الله عنه كانت له امرأة فذكر مثله

  مذکور را ما قبلا بررسی سندی کرده ایم . 


  به بررسی اسناد روایت جدید می پردازیم : 


 * [HIGHLIGHT=#ffc000]اسحاق الحنظلی :   

  بغدادی در " تاریخ بغداد " ج 6 ص 346 می گوید : 

 " سمعت محمد بن أسلم الطوسي يقول حين مات إسحاق الحنظلي : ما أعلم أحدا كان أخشى لله من إسحاق ، يقول الله تعالى : ( إنما يخشى الله من عباده العلماء ) [ فاطر 28 ] وكان أعلم الناس ، ولو كان سفيان الثوري في الحياة لاحتاج إلى إسحاق " 


  المزی در " تهذیب الکمال " ج 2 ص 373 می گوید : 

 "إسحاق بن إبراهيم بن مخلد بن إبراهيم بن مطر الحنظلي ، أبو يعقوب المروزي المعروف بابن راهويه ، نزيل نيسابور أحد أئمة المسلمين ، وعلماء الدين ، اجتمع له الحديث ، والفقه ، والحفظ ، والصدق ، والورع ، والزهد " 


 * [HIGHLIGHT=#ffc000]بقیه بن الولید :   

  سعد در " الطبقات الکبری " ج 7 ص 469 می گوید : 

 "بقية بن الوليد الحمصي ويكنى أبا يحمد وكان ثقة في روايته عن الثقات " 


 ِجلی در " معرفه الثقات " ج 1 ص 250 می گوید : 

 " ( 168 ) بقية بن الوليد الحمصي أبو يحمد ثقة ما روى عن المعروفين وما روى عن المجهولين فليس بشئ " 


 (( خواهیم دید که مروی عنه ( یعنی کسی که از او روایت کرده ) یعنی " الاوزاعی " ثقه می باشد ؛ لذا روایت مقبول است .)) 



 * [HIGHLIGHT=#ffc000]الاوزاعی ( عبدالرحمن بن عمرو بن ابی عمرو ) :   

 ِجلی در " معرفه الثقات " ج 2 ص 83 می گوید : 

 " ( 1063 ) عبد الرحمن بن عمرو أبو عمرو الأوزاعي شامي ثقة من خيار الناس " 


  در " الکاشف " ج 1 ص 638 می گوید : 

 " 3278 - عبد الرحمن بن عمرو شيخ الإسلام أبو عمرو الأوزاعي الحافظ الفقيه الزاهد عن عطاء ومكحول ومحمد بن إبراهيم التيمي ورأى محمد بن سيرين وعنه قتادة ويحيى بن أبي كثير شيخاه وأبو عاصم والفريابي وكان رأسا في العلم والعبادة مات في الحمام في صفر 157 . ع " 



 * [HIGHLIGHT=#ffc000]یزید بن ابی مالک ( یزید بن عبدالرحمن بن مالک ) :   

  در " المجموع " ج 12 ص 112 می گوید : 

 "وأما يزيد ابن أبي مالك فقال يعقوب النسوي في حديث ليس كاتبه خالد هذا ما قاله النسوي وقال أبو حامد من فقهاء الشام وهو ثقة وسئل أبو زرعة عنه فأثنى عليه خيرا وهو يزيد بن عبد الرحمن بن أبي مالك وقد روى عنه واثلة نفسه وما قاله أبو حاتم وأبو زرعة فيه أولى مما قاله النسوي " 

  المزی در " تهذیب الکمال " ج 32 ص 190 می گوید : 

 " وقال عبد الرحمان بن أبي حاتم: سئل أبي عنه ، فقال : من فقهاء الشام وهو ثقة ، 

  أبو زرعة عنه فأثنى عليه خيرا . 

  المفضل بن غسان الغلابي : الوليد ويزيد ابنا أبي مالك أخوان ليس بحديثهما بأس . 

  الدارقطني ، وأبو بكر البرقاني : من الثقات " 



 * [HIGHLIGHT=#ffc000]عبدالرحمن بن زید بن خطاب :   

  در عهد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به دنیا آمد . 

  بر اساس قاعده اهل سنت ، چون در زمان نبی الله بوده است ، پس حکم صحابی را دارد و بر وی خدشه ای نیست . 



 [SIZE=150]نقل روایت از راویان خردسال در اهل سنت


  بغدادی در " الکفایه فی علم الروایه " ص 85 می گوید : 

 "قال سألت موسى بن هارون الحمال متى يسمع الصبي الحديث قال [HIGHLIGHT=#ffff00]إذا فرق بين البقرة  " 

 ( وی بیان می کند که وقتی بچه کوچک بتواند فرق بین خر و گاو را تشخیص دهد ، می توان از وی حدیث نقل کرد !!!!! ) 


  در " شرح صحیح مسلم " ج 15 ص 188 - 189 ، ضمن شرح یکی از روایات صحیح مسلم ( صحیح مسلم ج 7 ص 128 ) می گوید : 

 "وفي هذا الحديث دليل لحصول ضبط الصبي وتمييزه وهو ابن أربع سنين فان ابن الزبير ولد عام الهجرة في المدينة وكان الخندق سنة أربع من الهجرة

 (یعنی این حدیث دلالت می کند که می توان از بچه کوچکی که 4 سالش باشد ، روایت کرد زیرا که ابن زبیر در سال هجرت در مدینه متولد شد و جنگ خندق در سال 4 هجری انجام شد .



 [HIGHLIGHT=#ffff00]حتی در اهل سنت ، می توان از بچه 3 ساله هم روایت نقل کرد .  


  حاشیه کتاب " ذیل طبقات الحفاظ " تالیف جلال الدین سیوطی ( حاشیه ص 381 ) آمده است : 

 سیوطی در هنگام وفات ابن حجر عسقلانی ، 3 ساله بوده و در هنگام وفات عینی ، 6 ساله بوده است ولی از آنها در بسیاری از کتبش روایت کرده است زیرا آنها اجازه عام دادند که هر کس در زمان حیات آنان می باشد ( و آنان را ملاقات کرده است ) می تواند از آنان روایت کنند . 

 خود سیوطی در همان کتاب ص 381 - 382 بیان می کند که من ( سیوطی ) از ابن حجر اجازه خاص برای روایت از وی داشته باشم .... و سپس در این مورد صحبت می کند


  بغدادی در " الکفایه فی علم الروایه " ص 84 چنین می گوید : 

 "أبو عاصم قال ذهبت بابني إلى بن جريج وهو بن أقل من ثلاث سنين يحدثه بهذا الحديث والقرآن وقال أبو عاصم لا بأس ان يعلم الصبي الحديث والقرآن وهو في هذا السن ونحوه " 

 ( ابوعاصم می گوید که پسرم ( عمرو بن ابی عاصم ) را به نزد ابن جریج بردم در حالی که کمتر از 3 سال سن داشت تا برای وی حدیث بگوید و قرآن فرا بگیرد . اشکالی ندارد که در کودک در این سال ، قرآن و حدیث فرا بگیرد . ) 


  در " شرح صحیح مسلم " ج 15 ص 189 می گوید : 

 " [HIGHLIGHT=#ffff00]والصواب صحته متى حصل التمييز وإن كان ابن أربع أو   " 

 ( صواب این است که اگر قدرت تشحیص برای کودک در روایت کردن حاصل شده ، می توان بر روایت وی صحت گذاشت حتی اگر کودک 4 ساله و یا کمتر باشد


 یا علی ع
  
جدا شده از خدا

جدا شده از رسول

جدا شده از کتاب

[COLOR=Blue]هر که ز حیدر جداست
 
New Member
New Member
پست: 6
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۳:۲۹ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط hesam20 »

برادر عزیز شیعه ی واقعی علی باش

صبور باش و به کسی توهین نکن

یکی از همین وهابی ها با افتخار می گفت:

افتخار ما اینه که مثل اهل تشیع نیستیم و تا حالا به هیچ فرد مرده ای توهین نکردیم

واقعا به ما چه ربطی داره که اونا چه آدمهایی بودن

تکلیف اونا مشخصه ما باید به فکر خودمون باشیم

در قیامت از اعمال اون افراد از ما نمی پرسن

خودمون چه جوابی داریم که بدیم

تو رو خدا به فکر فردای خودمون باشیم و به کسی توهین نکنیم
Bronze
Bronze
پست: 280
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶, ۳:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 303 بار
سپاس‌های دریافتی: 794 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط amoonaser »

 بسم رب الحسین علیه السلام  
  
 سلام بر شما  
  
 دوست عزیز : تصویر
  
 اتفاقا شیعه واقعی علی بن ابیطالب ( علیهما السلام ) مطاعن دشمنان اهل بیت علیهم السلام را بیان می کند تا برای دیگران معلوم شود که دشمنان اهل بیت علیهم السلام چگونه زندگی کرده اند !! 
  
 با این عمل است که افراد نا آگاه می توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند !! 
  
 با این عمل است که دیگر عوام الناس فریب الفاظ روشنفکرانه ای چون " عمر بن اسلام خدمت کرد " را نمی خورند !! 
  
  
  
 " الاشیاء تعرف باضدادها " 
  
 تا وقتی دشمن را دقیقا نشناسی ، از شناخت دوست واقعی عاجز خواهی بود !!! 
  
 علی الخصوص در مسائل عقیدتی باید کاملا دشمنان را شناخت تا مبادا حرفهای آنان را به جای عقیده به خورد ما دهند !!! 
  
  
 ************************************************* 
  
 برائت و تبری از دشمنان اهل بیت علیهم السلام از اصول عقیدتی ما می باشد ! ولو اینکه به مذاق اهل خلاف و وهابیت و منی ها و غیره خوش نیاید !!! 
  
  
  
 امیدوارم که دوستان گول اهل خلاف را نخورند !!! 
  
 آنها وقتی در مقابل مدارک شیعه ، کم می آورند ، تنها مستمسک آنها این است که : آنها قومی بودند و رفتند و هر کس پاسخگوی عمل خودش می باشد !!!! 
  
  
 سوال می کنیم : چرا شما در دیگر مسائل فقهی و عقیدتی ، سلف گناهکار خود را رها نمی کنید و خودتان تحقیق نمی کنید ؟؟؟ 
  
 چرا تا مساله ای به ضرر آنان بیان می شود و عاجز از توجیه آن هستید ، ناگهان یادتان می آید که باید آنها را رها کرده و مسوول خودتان باشید !!! 
  
  
  
 بهتر است نفاق و دو رویی در کلام را رها کرده و منصفانه اعمال صحابه را بررسی نمایید !!! 
  
 ************************************************* 
  
 دوست گرامی : 
  
 اهل خلاف از بررسی احوال صحابه کاملا هراس دارند زیرا مجبور می شوند که اعمال ابی بکر و عمر و عثمان را بررسی کنند و در همین جاست که اصول عقیدتی آنان متزلزل می شود !!!! 
  
  
  
 ما شیعیان باید حواسمان جمع باشد و فریب بازی آنان را نخوریم !!!! 
  
  
 یا علی ع 
جدا شده از خدا

جدا شده از رسول

جدا شده از کتاب

[COLOR=Blue]هر که ز حیدر جداست
 
New Member
New Member
پست: 6
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۳:۲۹ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط hesam20 »

سلام دوست عزیز
خالصانه از خدا میخوام که نتایج بحثمون هردومون رو به راه راست هدایت کنه.

من از این میترسم که شاید اونایی که ما ازشون بدگویی میکنیم پیش خدا اعتبارشون از ما بیشتر باشه

روز قیامت از ما نمیپرسن چرا از خلفا بدگویی نکردید؟؟؟؟ و این گناه نیست

اما میترسم بدگویی از داماد پیامبر ( عثمان که 2 دخترش رو به عقدش درآورد ) و پدرزن پیامبر ( ابوبکر ) موجب بازخواستمون بشه.

واقعا بدون تعصب بگید شما 2 تا دخترتون رو به همچین آدمی میدید؟؟؟

لطفا راهنماییم کنید


میشه از طریق ایمیل ارتباط داشته باشیم؟
Bronze
Bronze
پست: 280
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶, ۳:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 303 بار
سپاس‌های دریافتی: 794 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط amoonaser »

 بسم رب الحسین علیه السلام

سلام بر شما

جناب حسام عزیز :تصویر

بنده هم از خداوند منان مسئلت دارم که حق و حقیقت را برای ما بیشتر از پیش روشن نموده و قلب ما را مطیع آن نماید .

**********************************

در مورد خلفای 3 گانه اهل سنت بحث زیاد است .



من از این میترسم که شاید اونایی که ما ازشون بدگویی میکنیم پیش خدا اعتبارشون از ما بیشتر باشه

روز قیامت از ما نمیپرسن چرا از خلفا بدگویی نکردید؟؟؟؟ و این گناه نیست



زمانی که انسان (به لطف خداوند ) به اطمینان قلبی و علمی برسد که فرد یا افرادی ، اعتبارشان بر اساس کلام خداوند متعال و سیره نبوی خدشه دار شده است ، دیگر نیازی به ترس ندارد !


ما شیعیان به این اطمینان رسیده ایم که اعمال خلفای 3 گانه اهل سنت هرگز مقبول ذات اقدس باری تعالی نیست زیرا عملکرد آنان دقیقا مخالف کلام وحی می باشد .

این امر در مذهب شیعه و بر اساس مدارک شیعی کاملا قابل اثبات است ....


حتی در کتب اهل سنت نیز این امر قابل اثبات است و اگر مدد مولایم ( عج ) شامل این حقیر گردد ، در مورد آن سخن خواهیم گفت .


******************************************************************

در ضمن ، اگر معلوم شود که عملکرد فردی بر خلاف وحی می باشد ، بر ما لازم است که اعمال و مطاعن وی را بیان نماییم تا از انحراف دیگران جلوگیری کنیم و نشان دهیم که راه حق و حقیقت کدام است !!!!




فرمودید :


اما میترسم بدگویی از داماد پیامبر ( عثمان که 2 دخترش رو به عقدش درآورد ) و پدرزن پیامبر ( ابوبکر ) موجب بازخواستمون بشه.

واقعا بدون تعصب بگید شما 2 تا دخترتون رو به همچین آدمی میدید؟؟؟

لطفا راهنماییم کنید



بحث اینکه عثمان بن عفان 2 دختر پیامبر را به عقد خود در آورد ، بحثی است که در نزد اهل سنت مقبول است ولی شیعه بر آن خدشه وارد می کند .


از آنجایی که قصد طولانی شدن مطالب را ندارم ، بد نیست که لینک زیر را مطالعه نمایید :


"[SIZE=150]
  [External Link Removed for Guests] [SIZE=150] "



و اینکه ابی بکر پدر زن پیامبر ( صلی الله علیه و آله وسلم ) بوده است ، دلیلی بر توجیه کارهای غلط و اشتباه وی نمی شود.

خداوند متعال در قران ، زنان پیامبران قبلی را که عمل غلط انجام داده بودند را مورد عتاب قرار داده است :

" ضرب الله مثلا للذين كفروا امرأة نوح وامرأة لوط كانتا تحت عبدين من عبادنا صالحين فخانتاهما فلم يغنيا عنهما من الله شيئا وقيل ادخلا النار مع الداخلين " ( التحريم 10 )



خداوند با این آیه به عایشه و حفصه هشدار می دهد که مقام همسری پیامبر دلیلی بر توجیه عملکرد غلط آنان نمی شود !!! ( همچنان که در منابع اهل سنت آمده است ) چه برسد به پدر زن پیامبر که بخواهد این نسبتش سبب توجیه عمل غلط وی شود !!!!


*******************************************************


در مورد ایمیل هم بنده ترجیح می دهم که تبادل اطلاعات در همین سایت انجام شود تا بعضا از نظرات دیگر اساتید هم بهرهمند شویم .


موفق باشید


یا علی ع
  
جدا شده از خدا

جدا شده از رسول

جدا شده از کتاب

[COLOR=Blue]هر که ز حیدر جداست
 
Old-Moderator
Old-Moderator
پست: 1668
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶, ۴:۰۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3099 بار
سپاس‌های دریافتی: 5474 بار

Re: شهوت وافر به زن حائض !!!

پست توسط Labbaik »

سلام

  از همین وهابی ها با افتخار می گفت:

افتخار ما اینه که مثل اهل تشیع نیستیم و تا حالا به هیچ فرد مرده ای توهین  


  نیست یکم از تفکرات ساده لوحانه و زودباورانه فاصله بگیریم
قصد جسارت ندارم
ولی این وهابی ها که با افتخار چنین حرفایی میزنن
توهین نمیکنن(!!) فقط شیعیان و حتی مردمان فرقه های دیگه را به راحتی نوشیدن یه لیوان آب میکشن
باید دقیق و با بصیرت بود



از عموناصر عزیز هم خیلی متشکرم بخاطر ارسال مطالب مفیدشون


التماس دعا از همه دوستانتصویرتصویر 
زندگی بافتن یک قالی است

نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده است

تو در این بین فقط میبافی

نقشه را خوب ببین !!!

نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند


 تصویر 
ارسال پست

بازگشت به “وهابیت”