افتضاح جنسی مردان کلیسا، عقوبت اهانت پاپ به اسلام است

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

افتضاح جنسی مردان کلیسا، عقوبت اهانت پاپ به اسلام است

پست توسط Mohsen1001 »

یک کشیش آمریکایی بر این باور است که اهانت‌های پاپ بندیکت شانزدهم به اسلام و مسلمانان، موجب شد که او در ورطه افتضاح جنسی کشیشان در آمریکا و دیگر کشورهای جهان گرفتار شود.
 
به گزارش «تابناک»، کشیش «جیمز ساهیل» از پاپ خواست هر چه سریع‌تر برائت خود از مردان متخلف کلیسا را اعلام کند و با استعفای خود چهره آسیب دیده واتیکان را التیام بخشد.

«ساهیل» به برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز گفت: چگونه می‌شود که پاپ از روابط کشیشان ارشد واتیکان بی‌خبر باشد، در حالی که مدعی است از اخبار کلیساهای دورترین نقطه جهان آگاه است؟!

در همین باره، سایت خبری «المحیط»، با اشاره به گزارش «لاریپلیکا» ایتالیا در سال‌های گذشته نوشت: «کاردینال آنجلو سکولا» اعتراف کرده که مهمترین وظیفه‌ای که پاپ برای خود قایل است، مبارزه با اسلام و مسلمانان است زیرا او نمی‌تواند اخبار گرویدن بی شمار مسیحیان به اسلام را تحمل کند.

به نظر می‌رسد، پاپ در حال تحمل کیفر سخنان خود در سال 2006 و پس از آن است!

بندیکت شانزدهم در آن سال گفته بود: اسلام با شمشیر و ترساندن مردم جهان گسترش یافت و ما باید تلاش کنیم بر خلاف اسلام که دین اجباری است! با زبان خوش، همه انسان‌های روی زمین را به دین مسیحیت دعوت کنیم.

پاپ همچنین از گزارش برخی رسانه‌های اتحادیه اروپایی درباره فراگیر شدن نام‌هایی چون «محمد»، «آدام»، «ایوب»، «مهدی» و «حمزه» در بسیاری از کشورهایی اروپایی، از جمله بلژیک به شدت خشمگین شده و سخنانی را علیه اسلام بر زبان آورده بود. 
ارسال پست

بازگشت به “اخبار مذهبي”