پخش اينترنتي شبكه ماهواره‌اي امام حسين علیه السلام آغاز شد

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Administrator
Administrator
پست: 2244
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵, ۱۱:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10691 بار
سپاس‌های دریافتی: 5476 بار
تماس:

پخش اينترنتي شبكه ماهواره‌اي امام حسين علیه السلام آغاز شد

پست توسط Mohsen1001 »

به گزارش شيعه آنلاين، پخش اينترنتي شبكه ماهواره‌اي امام حسين (سلام الله علیه) از روز گذشته آغاز شد. بدين ترتيب علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي اين شبكه به آدرس [External Link Removed for Guests] تمام برنامه‌هاي آن را به صورت آنلاين و زنده مشاهده كنند.

گفتني است لوگوی شبکه ماهواره‌ای امام حسین (سلام الله علیه) که دفتر مرکزی آن در شهر مقدس کربلا قرار دارد، سوم شعبان گذشته به مناسبت میلاد مبارک سومین امام شیعیان، حضرت أباعبدالله الحسین(سلام الله علیه) بر روی ماهواره رفت. این شبکه ماهواره‌ای مذهبی که با محوریت جوانان فعالیت مي‌كند، به هیچ حزب یا جناح سیاسی و دولتی وابستگی ندارد و به صورت مردمی پشتیبانی و حمایت می‌شود.

ناگفته نماند شبکه ماهواره‌ای امام حسین((سلام الله علیه)که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، قرار است در فاز اول به زبان فارسی و در فازهای بعدی به زبان‌های دیگری برنامه تولید و پخش کند. این شبکه در آینده نزدیک در نظر دارد در شهرهای دیگر جهان نیز دفتر نمایندگی افتتاح کند.

شبکه ماهواره‌ای امام حسين (سلام الله علیه) که سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا را تحت پوشش خود قرار مي‌دهد، برنامه‌های متنوعی مانند برنامه کودک، خانواده، مستند و بر اساس دیگر نیازهای یک خانواده شیعه، برنامه پخش مي‌كند. این شبکه ماهواره‌ای بر روی ماهواره "هاتبرد" و از امواج 10971 افقی 4/3 – 27500 قابل مشاهده است.
ارسال پست

بازگشت به “اخبار مذهبي”