جامع ترين نرم افزار نقد و بررسي وهابيت عرضه گرديد

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
New Member
New Member
پست: 12
تاریخ عضویت: جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۸۶, ۱:۴۹ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 19 بار

جامع ترين نرم افزار نقد و بررسي وهابيت عرضه گرديد

پست توسط javad_hosseiny »

 تصویر  دنبال تبليغات و اهانت هاي پياپي فرقه ضاله وهابيّت عليه مذهب حقه تشييع، مراجع عظام تقليد و پيروان راستين پيامبر اعظم(ص) و لطمات و ضرباتي که با سخنان و رفتار خودسرانه و خلاف عقل و شرع خود بر پيکر اسلام و مسلمين وارد نمودند و همچنين به منظور آشنايي هر چه بيشتر کاربران دنياي مجازي با ماهيّت واقعي منحرفين از مکتب آخرين پيامبر الهي، نرم افزار" شاخ شيطان" بعنوان جامع ترين نرم افزار نقد و بررسي پيرامون فرقه ضاله وهابيّت توسط موسسه احرار انديشه توليد و آماده عرضه گرديد.



به گزارش روابط عمومي موسسه احرار انديشه، صاحبي اين نرم افزار را بعنوان بهترين و جامع ترين منبع الکترونيک براي شناخت افکار و اعتقادات باطل فرقه ضاله وهابيت و حقانيّت مباني و معارف مکتب تشييع عنوان کرد و گفت: اين محصول به گونه اي طراحي و توليد گرديده است که براي همه کاربران در هر سطح علمي و فرهنگي قابل استفاده و مفيد مي باشد

مدير تحقيقات و پژوهشهاي موسسه احرار انديشه، لطماتي که همواره اسلام از خشونت، افراط و تحميل نظرات شخصي و غير اسلامي وهابيّت ديده است را با بي بندو باري، تفريط ، تسامح، احکام و افکار خلاف شرع و بزله گويي هاي بهابيّت از يک جنس دانستند و توليد اين محصول را در حقيقت تکمله اي بر نرم افزار " بهاء بي بها " و جهادي ديگر با فرق و مکاتب ضاله بر شمردند.



وي درباره محتويات و امکانات اين نرم‌افزار اظهار داشت: محتويات نرم افزار شاخ شيطان به دو زبان عربي و فارسي ارائه گرديده تا علاوه بر فارسي زبانان، مرجع مناسبي براي برادران عرب زبان نيز باشد.



نرم‌افزار)شاخ شيطان) شامل ده بخش کلي بدين شرح مي باشد:



نگاه ويژه:



اين بخش خود داراي چهار قسمت با عناوين " تاريخچه، فتاواي شنيعه، فتاواي تفکيري ، وهابيت ازمنظر عقل و شرع" مي باشد

1- تاريخچه: در قسمت تاريخچه کاربران مي توانند شرح مفصلي از پيشينه، تاريخ و فعاليتهاي وهابيّت را از بدو تاسيس تا کنون در قالب 50 عنوان مطالعه و مشاهده بفرمايند

2- سخنان شنيع: شامل 120 عنوان مطلب درباره فتاوا و سخنان شنيعه و خلاف عرف و حق از علما و مفتيان وهابيت در موضوعاتي همچون: فتاواي حرمت شکنانه، فتاواي خلاف عرف، فتاواي ضد دين، فتاواي مضحک، فتاواي ضدمسلمات و ... (برخي از مطالب اين قسمت با سند تصويري ارائه گرديده است)

3- فتاواي تکفيري: اين قسمت در بر دارنده 70 عنوان مطلب درباره فتاواي تکفيري علماي وهابيت در موضوعاتي همچون: تکفير اهل سنت، تکفير علماي شيعه، تکفير تمامي مسلمانان، فتاواي تخريب قبور، فتاواي جهاد بر ضد شيعه و ... (بسياري از فتاوا و محتويات با سند تصويري مي باشد)

4- وهابيت از منظر عقل و شرع: شامل 400 عنوان مطلب پيرامون فرقه ضاله وهابيت از ديدگاه عقل و شرع (بسياري از مطالب اين بخش نيز با سند تصويري ارائه گرديده است)


پرسمان :



شامل 400 عنوان پرسش و پاسخ مفصل و جامع درباره افکار و عقائد وهابيت و دفاع از اعتقادات شيعه بصورت موضوع بندي شده (مانند: امامت و ولايت، خلافت، صحابه، عقائد شيعه، عقائد وهابيت، عصمت، عزاداري، تاريخ اسلام، تراجم، غدير و ....)

جنايات:

ارائه ليستي از جنايات فرقه ضاله وهابيّت (فيلم، تصوير و متن) و فعاليتهاي تبليغي، اقتصادي و غيره آنان بصورت موضوع بندي شده (مانند: اعدام، اهانت، بازداشت ،شکنجه و قتل شيعيان و معرفي فعاليتهاي تروريستي وهابيت در سراسر دنيا به تفکيک کشورها ) در قالب 500 عنوان


مقالات:



ارائه متن340 عنوان مقاله در نقد و بررسي وهابيت در موضوعاتي همچون: امامت و ولايت، اهل بيت، بناء قبور، شفاعت، توسل، تحريف قرآن، زنان پيامبر، وحدت، مهدويت، متعه، احاديث (غدير، قرطاس، ثقلين و ...) صحابه، عزاداري و ...

کتابخانه:



كتابخانه ديجيتالى با متن بيش از 640 عنوان کتاب (با بيش از 410 هزار ريزموضوع) پيرامون وهابيت و دفاع از عقائد حقه شيعه


اخبار:



ارائه متن ليستي از اخبار مربوط به فعاليتهاي وهابيت در گوشه و کنار جهان با استفاده از منابع سايتهاي خبري در بيش از 1000 عنوان خبر


سخنراني:



ارائه 140 فايل صوتي شامل سخنراني هاي اساتيد حجت السلام نجم الدين طبسي، حجت الاسلام دکتر حسيني قزويني، حجت السلام حسيني ميلاني، حجت السلام خوشنويس، دکتر عصام العماد و... در موضوعات: امام علي (ع)، پيامبر ، امام حسين (ع)، نقد تفکر توحيدي وهابيت، تاريخچه وهابيت، تحريف قرآن، توسل، عصمت، بناء قبور و ...



مناظرات:



ارائه بيش از 60 مناظره صوتي و متني بين علماي شيعه با علماي اهل سنت و وهابيت


مستبصرين:



معرفي 200 هدايت شده اي که از وهابيت رويگردانده و به مذهب حقه تشيع وارد شده اند(به زبان فارسي و عربي) بهمراه تصو آنان

ضميمه:

در اين بخش نيز مطالبي بسيار ارزنده گردآوري شده که براي محققين، علماء، انديشمندان و تمامي کساني که مايلند نسبت به اين فرقه ضاله اطلاعات بيشتري کسب کنند بسيار حائز اهميّت مي باشد.

محتويا اين بخش بدين شرح مي باشد:

- ارائه فايل فشرده اي شامل 17000 شبهات وهابيت و پاسخگويي به اين شبهات با استناد به منابع اهل سنت (بصورت آدرس دهي کتاب و لينک سايت)

- لينکستان کاملي از سايت هاي پاسخگو به شبهات وهابيت و دفاع از عقائد شيعه
- ارائه بيش از 60 کتاب الکترونيکي (pdf)

مهدي صاحبي پيرامون وجه تسميه اين نرم افزار نيز گفتند:



نام اين نرم افزار در حقيقت برگرفته از روايت پيامبر اسلام(ص) درباره فرقه ضاله وهابيّت مي باشد.

احمد حنبل در مسند خود از ابن عمر نقل مي کند که پيامبر اعظم (ص) فرمودند: بار پروردگارا! شام را براي ما مبارك بفرما، بارپروردگارا! يمن را براي ما مبارك بفرما. اصحاب عرضه داشتند در باره نجد هم( دعا بفرماييد)؟ پيامبر مجددا همان دعاي قبلي را تكرار فرمودند. دوباره اصحاب عرضه داشتند پس نجد چه؟ (يعني در باره نجد دعا نمي فرماييد؟) پيامبر (ص) فرمودند: هنا لك الزلازل والفتن - آغاز زلزله و فتنه ها از آنجاست و در ادامه فرمودند : بها يطلع قرن الشيطان - امت شيطان از آنجا ( نجد، محل ظهور فرقه ضاله وهابيّت) طلوع مي كند.همين روايت را ترمذي در مناقب نقل كرده و مسلم نيز در صحيح خود آورده است: پيامبر (ص) رو به مشرق كرده فرمودند: رئيس كفار و امت شيطان از آنجا طلوع مي كند. مراد از مشرق همان سرزمين وهابيت است، اهل آن سرزمين را نجديون، سلطان آنها را سلطان نجد، و سلطنت آنها را سلطنت نجديه مي خوانند.

لازم بذکر است از جلمه كساني كه اين احاديث را در باره وهابيت دانسته، شيخ سليمان بن عبدالوهاب برادر محمد بن عبدالوهاب مي باشد.

ايشان در پايان امکان جستجوي سريع در عناوين و متون ، امکان فيش‌برداري از محتويات و چاپ آنها و انتقال آن به برنامه‌ها و محيط‌هاي ديگر را از جمله قابليت‌هاي اين نرم‌افزار عنوان کرد.

لازم بذکر است، موسسه احرار انديشه تا کنون نرم افزارهاي غني و مناسبي را در راستاي ترويج مذهب بر حق تشييع و مبارزه با تهاجم شوم فرهنگي دشمنان اسلام و مسلمين توليد و عرضه نموده است که " بهاء بي بها" ، " پرس و جو" ، پنج تن آل عبا، " انقلاب عاشورائي" ، " سخنور" تنها بخشي از آنان مي باشد.

[External Link Removed for Guests]
ارسال پست

بازگشت به “وهابیت”